طرح درس (براساس سرفصل)

طرح درس (براساس سرفصل)
# عنوان توضیحات
1 فایل Pdf File
2 منبع ) هوشنگ ضیایی، راهنمای صحرایی پستانداران ایران، 1402 2) اسکندر فیروز، حیات وحش ایران مهره داران 1387 3) محمود کرمی ، کاوه فیض‌اللهی ، طاهر قدیریان، اطلس پستانداران ایران، نتشارات جهاد دانشگاهی واحد استان البرز (خوارزمی)، 1395. 4) سعیده بنی اسدی، سعید چراغی، ردپا و آثار جانوران، انتشارات ایران شناسی، 1392
3 شایستگی های پایه شناخت مفاهیم پایه جانورشناسی و رده بندی
4 روش تدریس تدریس طبق سر فصل بوده و مشارکت دانشجویان در کلاس و پاسخگویی به سوالات مطرحه بستر ارائه مطالب جدید را به فراخور سطح علمی و علاقه مندی های دانشجویان و مباحث روز فراهم میکند.بازدید علمی و استفاده از نمونه های جانوری در کلاس مجازی
5 نحوه ارزشیابی نمره میان ترم 6 نمره پایان ترم 12 ارزیابی مستمر و تکالیف 2 حضور و غیاب +1
6 اهداف یادگیری دانشجویان قابلیت شناسایی حیات وحش (پستانداران)ایران را پیدا می کنند و با صفات زیستی و زیستگاه ان هاآشنا می شوند
7 وظایف دانشجو مشارکت مستمر در مباحث مطرح شده در کلاس،بازدیدهای میدانی و انجام کامل و به موقع تکالیف کلاسی.
8 جایگاه درس در برنامه درسی دوره درس تخصصی و پیشنیاز آن جانور شناسی است.
9 هدف کلی آشنایی با ویژگی های ریختی و رفتاری پستانداران و حیات وحش ایران و آشنایی با تیپ زیستگاهی و دامنه پراکنش آنها
10 مواد و امکانات آموزشی کامپیوتر و وسایل پرده دیتا و پرژکتور.