1 |
فایل |
Pdf File |
2 |
منبع |
) هوشنگ ضیایی، راهنمای صحرایی پستانداران ایران، 1402
2) اسکندر فیروز، حیات وحش ایران مهره داران 1387
3) محمود کرمی ، کاوه فیضاللهی ، طاهر قدیریان، اطلس پستانداران ایران، نتشارات جهاد دانشگاهی واحد استان البرز (خوارزمی)، 1395.
4) سعیده بنی اسدی، سعید چراغی، ردپا و آثار جانوران، انتشارات ایران شناسی، 1392 |
3 |
شایستگی های پایه |
شناخت مفاهیم پایه جانورشناسی و رده بندی |
4 |
روش تدریس |
تدریس طبق سر فصل بوده و مشارکت دانشجویان در کلاس و پاسخگویی به سوالات مطرحه بستر ارائه مطالب جدید را به فراخور سطح علمی و علاقه مندی های دانشجویان و مباحث روز فراهم میکند.بازدید علمی و استفاده از نمونه های جانوری در کلاس مجازی |
5 |
نحوه ارزشیابی |
نمره میان ترم 6
نمره پایان ترم 12
ارزیابی مستمر و تکالیف 2
حضور و غیاب +1 |
6 |
اهداف یادگیری |
دانشجویان قابلیت شناسایی حیات وحش (پستانداران)ایران را پیدا می کنند و با صفات زیستی و زیستگاه ان هاآشنا می شوند |
7 |
وظایف دانشجو |
مشارکت مستمر در مباحث مطرح شده در کلاس،بازدیدهای میدانی و انجام کامل و به موقع تکالیف کلاسی. |
8 |
جایگاه درس در برنامه درسی دوره |
درس تخصصی و پیشنیاز آن جانور شناسی است. |
9 |
هدف کلی |
آشنایی با ویژگی های ریختی و رفتاری پستانداران و حیات وحش ایران و آشنایی با تیپ زیستگاهی و دامنه پراکنش آنها |
10 |
مواد و امکانات آموزشی |
کامپیوتر و وسایل پرده دیتا و پرژکتور. |