1 |
معرفی اولیه هواپیما و نیروهای وارده |
|
2 |
تولید برآ و وضعیت واماندگی |
|
3 |
نیروی پسا و تولید برآ با مکانیزمهای مختلف |
|
4 |
مشخصات یک بال معین و تولید درگ نوک بال |
|
5 |
واماندگی نوک بال ، نمای افقی و جابجایی نیروها |
|
6 |
بالهای متمایل به عقب و لایه مرزی |
|
7 |
لایه مرزی و کنترل آن بر روی بال |
|
8 |
لایه مرزی و بالهای متمایل به عقب و تست تونل باد |
|
9 |
تحلیل ابعادی و کابرد آن در ایرودینامیک |
|
10 |
استخراج فرم دیفرانسیلی معادلات پیوستگی و ممنتم |
|
11 |
استخراج معادله انرژی و کابرد آن در ایرودینامیک |
|
12 |
چرخش و توابع جریان و پتانسیل |
|
13 |
جریانهای ساده پتانسیلی |
|
14 |
ترکیب جریانهای ساده |
|
15 |
جریان بر روی سیلندر ثابت و کابردها |
|
16 |
جریان بر روی سیلندر ثمتحرک |
|
17 |
شرط کوتا و ایرفویل ها |
|
18 |
تئوری ایرفویل های نازک |
|
19 |
ایرفویلهای دارای انحنا |
|
20 |
بحث بر روی ایرفویلهای متقارن و نامتقارن |
|
21 |
امتحان میانترم |
|
22 |
روش پنل |
|
23 |
ایرفولهای مدرن |
|
24 |
انواع درگ بر روی ایرفویل |
|
25 |
بال معین و درگ القایی |
|
26 |
یک روش ساده عددی برای محاسبه درگ القایی |
|
27 |
عملکرد هواپیما در شرایط مختلف |
|
28 |
امتحان میانترم دوم |
|