| 1 |
معرفی اولیه هواپیما و نیروهای وارده |
|
| 2 |
تولید برآ و وضعیت واماندگی |
|
| 3 |
نیروی پسا و تولید برآ با مکانیزمهای مختلف |
|
| 4 |
مشخصات یک بال معین و تولید درگ نوک بال |
|
| 5 |
واماندگی نوک بال ، نمای افقی و جابجایی نیروها |
|
| 6 |
بالهای متمایل به عقب و لایه مرزی |
|
| 7 |
لایه مرزی و کنترل آن بر روی بال |
|
| 8 |
لایه مرزی و بالهای متمایل به عقب و تست تونل باد |
|
| 9 |
تحلیل ابعادی و کابرد آن در ایرودینامیک |
|
| 10 |
استخراج فرم دیفرانسیلی معادلات پیوستگی و ممنتم |
|
| 11 |
استخراج معادله انرژی و کابرد آن در ایرودینامیک |
|
| 12 |
چرخش و توابع جریان و پتانسیل |
|
| 13 |
جریانهای ساده پتانسیلی |
|
| 14 |
ترکیب جریانهای ساده |
|
| 15 |
جریان بر روی سیلندر ثابت و کابردها |
|
| 16 |
جریان بر روی سیلندر ثمتحرک |
|
| 17 |
شرط کوتا و ایرفویل ها |
|
| 18 |
تئوری ایرفویل های نازک |
|
| 19 |
ایرفویلهای دارای انحنا |
|
| 20 |
بحث بر روی ایرفویلهای متقارن و نامتقارن |
|
| 21 |
امتحان میانترم |
|
| 22 |
روش پنل |
|
| 23 |
ایرفولهای مدرن |
|
| 24 |
انواع درگ بر روی ایرفویل |
|
| 25 |
بال معین و درگ القایی |
|
| 26 |
یک روش ساده عددی برای محاسبه درگ القایی |
|
| 27 |
عملکرد هواپیما در شرایط مختلف |
|
| 28 |
امتحان میانترم دوم |
|