1 |
جایگاه درس در برنامه درسی دوره |
اکوستیک علمی جذاب، گوشه گیر و حساس است که جایگاه آن در تمام محیط اطراف به شکلهای محتلف دیده می شود. این جایگاه در سازه های غول پیکر نظیر ساختمان های بلند، هواپیمای مسافربری، پل های کابلی، سکوهای نفتی و سازه های کوچک و حساس نظیر ساعت، سمعک و حتی برخی قطعات تلفن های هوشمند را شامل می شود. |
2 |
هدف کلی |
اهداف کلی این درس نحوة پیداکردن این علم مخفی در سیستم های آکوستیکی است. در این راستا، با یادگیری این علم، مهندسان می توانند حضور این علم در بروز مسائل علمی و صنعتی را به راحتی پیگیری کنند. |
3 |
شایستگی های پایه |
دانشجویان به مفاهیم دروس ارتعاشات و دینامیک تسلط کافی داشته باشند |
4 |
روش تدریس |
تدریس به کمک فیلم ها و ابزار اموزشی مربوطه |
5 |
وظایف دانشجو |
حضور به موقع در کلاس و کلاس حل تمرین
شرکت در کوییزها
تحویل به موقع تمرین ها |
6 |
منبع |
انوشیروان فرشیدیان فر و سیّده فاطمه نبوی،” بهشت ارتعاشات“، انتشارات پرتونگار توس، 1398 |
7 |
مواد و امکانات آموزشی |
سامانه webinar4 |
8 |
نحوه ارزشیابی |
|
9 |
فایل |
Pdf File |
10 |
اهداف یادگیری |
ایجاد دید کلی نسبت به مسایل آکوستیکی |