1 |
فایل |
Pdf File |
2 |
نحوه ارزشیابی |
|
3 |
منبع |
انوشیروان فرشیدیان فر و ندا نیکمهر، "ارتعاشات مکانیکی،" انتشارات دانشگاه فردوسی مشهد، 1388.
انوشیروان فرشیدیانفر و سیّده فاطمه نبوی،” بهشت ارتعاشات“، انتشارات پرتونگار توس، 1398
انوشیروان فرشیدیانفر و سیّده فاطمه نبوی،” بهشت ارتعاشات“، انتشارات پرتونگار توس، 1398 |
4 |
جایگاه درس در برنامه درسی دوره |
ارتعاشات علمی جذاب، گوشه گیر و حساس است که جایگاه آن در تمام محیط اطراف به شکلهای محتلف دیده می شود. این جایگاه در سازه های غول پیکر نظیر ساختمان های بلند، هواپیمای مسافربری، پل های کابلی، سکوهای نفتی و سازه های کوچک و حساس نظیر ساعت، سمعک و حتی برخی قطعات تلفن های هوشمند را شامل می شود. |
5 |
هدف کلی |
اهداف کلی این درس نحوة پیداکردن این علم مخفی در سیستم های گسسته جرم-فنر-دمپر است. در این راستا، با یادگیری این علم، مهندسان می¬توانند حضور این علم در بروز مسائل علمی و صنعتی را به راحتی پیگیری کنند. |
6 |
مواد و امکانات آموزشی |
کلاس مجهز به تخته هوشمند و ویدیو پروژکتور |
7 |
وظایف دانشجو |
حضور به موقع در کلاس و کلاس حل تمرین
شرکت در کوییزها
تحویل به موقع تمرین ها |
8 |
روش تدریس |
تدریس به کمک فیلم ها و ابزار اموزشی مربوطه |
9 |
شایستگی های پایه |
دانشجویان به مفاهیم دروس استاتیک،مقاومت مصالح۱ و دینامیک تسلط کافی داشته باشند |