1 |
جایگاه درس در برنامه درسی دوره |
قبل از ارائه دروس ایمونولوژی لازم است دانشجو این واحد را بگذراند، و این درس زمینه ساز کسب واحدهای علوم زیستی در شروع به تحصیل دانشجو در دانشگاه می باشد. |
2 |
هدف کلی |
درک و یادگیری نوع بروز پتانسیل ها و عملکردهای سلولی، غشای سلول، فیزیولوژی غشا، درک کارکردهای زیستی سلول و زمینه های بروز. |
3 |
شایستگی های پایه |
اطلاعات عمومی دروس دوره کارشناسی |
4 |
اهداف یادگیری |
درک مفاهیم بیولوژی ارتباطات غشاء سلول، عملکرد ها، تبادلات و پتانسیل های ایجادی و جنبه های ساختار ژنوم، بیان ژن، انتقال پیام بین سلول های بدن و تکثیر سلولی |
5 |
روش تدریس |
روش ترکیبی می باشد که شامل تدریس شفاهی، استفاده از بورد، رسم، استفاده از وسایل کمک آموزشی، انیمیشن، تصاویر و ... است. |
6 |
وظایف دانشجو |
انجام تکالیف خواسته شده، حفظ آمادگی، حضور بموقع در کلاس، توجه و آمادگی در دروس پیش نیاز گذرانده شده مثل بیوشیمی |
7 |
منبع |
بیولوژی سلولی ملکولی |
8 |
مواد و امکانات آموزشی |
کامپیوتر، وب کم، میکروفون، اینترنت با سرعت مطلوب |
9 |
نحوه ارزشیابی |
آزمون شفاهی، آنلاین و کتبی |
10 |
فایل |
Pdf File |