| 1 | جایگاه درس در برنامه درسی دوره | قبل از ارائه دروس ایمونولوژی لازم است دانشجو این واحد را بگذراند، و این درس زمینه ساز کسب واحدهای علوم زیستی در شروع به تحصیل دانشجو در دانشگاه می باشد. | 
																			
											| 2 | هدف کلی | درک و یادگیری نوع بروز پتانسیل ها و عملکردهای سلولی، غشای سلول، فیزیولوژی غشا، درک کارکردهای زیستی سلول و زمینه های بروز. | 
																			
											| 3 | شایستگی های پایه | اطلاعات عمومی دروس دوره کارشناسی | 
																			
											| 4 | اهداف یادگیری | درک مفاهیم بیولوژی ارتباطات غشاء سلول، عملکرد ها، تبادلات و پتانسیل های ایجادی و جنبه های ساختار ژنوم، بیان ژن، انتقال پیام بین سلول های بدن و تکثیر سلولی | 
																			
											| 5 | روش تدریس | روش ترکیبی می باشد که شامل تدریس شفاهی، استفاده از بورد، رسم، استفاده از وسایل کمک آموزشی، انیمیشن، تصاویر و ... است. | 
																			
											| 6 | وظایف دانشجو | انجام تکالیف خواسته شده، حفظ آمادگی، حضور بموقع در کلاس، توجه و آمادگی در دروس پیش نیاز گذرانده شده مثل بیوشیمی | 
																			
											| 7 | منبع | بیولوژی سلولی ملکولی | 
																			
											| 8 | مواد و امکانات آموزشی | کامپیوتر، وب کم، میکروفون، اینترنت با سرعت مطلوب | 
																			
											| 9 | نحوه ارزشیابی | آزمون شفاهی، آنلاین و کتبی | 
																			
											| 10 | فایل | Pdf File |