| 1 |
جایگاه درس در برنامه درسی دوره |
یک واحد تئوری بعنوان درس اصلی در درک مفاهیم فیزیولوژی کلیوی و درس مکمل برای فیزیولوژی گردش خون و اندوکرین |
| 2 |
هدف کلی |
یادگیری عملکردهای فیزیولوژی کلیوی، و درک تعادل میان مایعات بدن و الکترولیتها و زمینه های آن. |
| 3 |
شایستگی های پایه |
اطلاعات عمومی زیست شناسی و فیزیولوژی گردش خون |
| 4 |
اهداف یادگیری |
یادگیری مفاهیم هومئوستازی مایعات بدن، تعادل اسید و باز و فیزیولوژی نفرون جهت ارتباط دادن موضوعات فیزیولوژی به یکدیگر بعنوان حلقه های یک زنجیرهجهت درک کامل هومئوستازی سیستماتیک در بدن موجودات زنده |
| 5 |
روش تدریس |
روش ترکیبی می باشد که شامل تدریس شفاهی، استفاده از بورد، رسم، استفاده از وسایل کمک آموزشی، انیمیشن، تصاویر و ... است. |
| 6 |
وظایف دانشجو |
انجام تکالیف خواسته شده، حفظ آمادگی، حضور بموقع در کلاس، توجه و آمادگی نسبی در دروس گذرانده شده |
| 7 |
منبع |
فیزیولوژی وندر و فیزیولوژی گایتون |
| 8 |
مواد و امکانات آموزشی |
کامپیوتر، پروژکتور و امکانات بورد |
| 9 |
نحوه ارزشیابی |
آزمون کتبی |
| 10 |
فایل |
Pdf File |