طرح درس (براساس سرفصل)

طرح درس (براساس سرفصل)
# عنوان توضیحات
1 جایگاه درس در برنامه درسی دوره درک مکانیسم های کنترل مایعات بدن و تنظیم آن توسط سیستم کلیوی، تنظیم الکترولیت ها و تعادل اسید و باز بعنوان پیش زمینه دروس آزمایشگاهی و پاتوبیولوژی
2 هدف کلی یادگیری فیزیولوژی کلیوی و درک تعادل مایعات و الکترولیت ها
3 شایستگی های پایه اطلاعات عمومی زیست شناسی و فیزیولوژی سلول
4 اهداف یادگیری یادگیری مفاهیم هومئوستازی مایعات بدن و درک سیستم های کلیوی دخیل در دفع مواد زائد، اعمال متابولیک جهت ارتباط دادن مباحث مختلف فیزیولوژی به یکدیگر
5 روش تدریس روش ترکیبی می باشد که شامل تدریس شفاهی، استفاده از بورد و وسایل کمک آموزشی، تصاویر و ... است.
6 وظایف دانشجو انجام تکالیف خواسته شده، حفظ آمادگی، حضور بموقع در کلاس، توجه و آمادگی در دروس پیش نیاز گذرانده شده مثل بیوشیمی
7 مواد و امکانات آموزشی کامپیوتر، پروژکتور
8 نحوه ارزشیابی آزمون کتبی، مجازی، مصاحبه
9 منبع فیزیولوژی گایتون فیزیولوژی عملی، علی نقی نژاد، انتشارات دانشگاه علوم پزشکی تبریز 1383
10 فایل Pdf File