| 1 | جایگاه درس در برنامه درسی دوره | اطلاع از مکانیسم های کنترل عصبی بعنوان اصلیترین سیستم کنترلی بدن قبل از تدریس فیزیولوژی سایر ارگانها و بعد از آموزش بیوشیمی و آناتومی پایه | 
																			
											| 2 | هدف کلی | یادگیری فیزیولوژی عملکردی عضلات و اعصاب حسی و حرکتی. | 
																			
											| 3 | شایستگی های پایه | اطلاعات عمومی زیست شناسی و سلولی | 
																			
											| 4 | اهداف یادگیری | یادگیری مفاهیم هومئوستازی عضلات و اعصاب جهت ارتباط دادن موضوعات فیزیولوژی به یکدیگر بعنوان حلقه های یک زنجیرهجهت درک کامل هومئوستازی سیستماتیک در بدن موجودات زنده | 
																			
											| 5 | روش تدریس | روش ترکیبی می باشد که شامل تدریس شفاهی، استفاده از بورد، رسم، استفاده از وسایل کمک آموزشی، انیمیشن، تصاویر و ... است. | 
																			
											| 6 | وظایف دانشجو | انجام تکالیف خواسته شده، حفظ آمادگی، حضور بموقع در کلاس، توجه و آمادگی نسبی در دروس گذرانده شده | 
																			
											| 7 | منبع |  | 
																			
											| 8 | مواد و امکانات آموزشی | کامپیوتر، پروژکتور و امکانات بورد | 
																			
											| 9 | نحوه ارزشیابی | آزمون آنلاین، تکالیف، ارزیابی های کلاسی | 
																			
											| 10 | فایل | Pdf File |