| 1 | جایگاه درس در برنامه درسی دوره | یک واحد تئوری بعنوان درس اصلی در درک مفاهیم فیزیولوژی کلیوی و درس مکمل برای فیزیولوژی گردش خون و اندوکرین | 
																			
											| 2 | هدف کلی | یادگیری عملکردهای فیزیولوژی کلیوی، و درک تعادل میان مایعات بدن و الکترولیتها و زمینه های آن. | 
																			
											| 3 | شایستگی های پایه | اطلاعات عمومی زیست شناسی و فیزیولوژی گردش خون | 
																			
											| 4 | اهداف یادگیری | یادگیری مفاهیم هومئوستازی مایعات بدن، تعادل اسید و باز و فیزیولوژی نفرون جهت ارتباط دادن موضوعات فیزیولوژی به یکدیگر بعنوان حلقه های یک زنجیرهجهت درک کامل هومئوستازی سیستماتیک در بدن موجودات زنده | 
																			
											| 5 | روش تدریس | روش ترکیبی می باشد که شامل تدریس شفاهی، استفاده از بورد، رسم، استفاده از وسایل کمک آموزشی، انیمیشن، تصاویر و ... است. | 
																			
											| 6 | وظایف دانشجو | انجام تکالیف خواسته شده، حفظ آمادگی، حضور بموقع در کلاس، توجه و آمادگی نسبی در دروس گذرانده شده | 
																			
											| 7 | منبع | فیزیولوژی وندر و فیزیولوژی گایتون | 
																			
											| 8 | مواد و امکانات آموزشی | کامپیوتر، پروژکتور و امکانات بورد | 
																			
											| 9 | نحوه ارزشیابی | آزمون کتبی | 
																			
											| 10 | فایل | Pdf File |