1 |
جایگاه درس در برنامه درسی دوره |
این درس از نظر مفهومی کاربرد بهینه سازی و نظریه بازی در مدل سازی رفتار بنگاه ها است. |
2 |
هدف کلی |
هدف از این درس آشنائی کلی دانشجویان با اصول و مبانی مدل سازی رفتار بنگاه ها است. |
3 |
شایستگی های پایه |
داشتن پیشزمینه کافی در ریاضیات عمومی، اقتصاد خرد و نظریه بازیها؛ مهارت در تحلیل مفهومی، تفکر انتقادی و نگرش کل نگر به مفاهیم علوم اجتماعی به یادگیری بهتر در این درس کمک میکند. |
4 |
اهداف یادگیری |
هدف از یادگیری این درس رسیدن به توانایی استفاده از جعبه ابزار تحلیل اقتصادی برای فهم رفتار استراتژیک بنگاه ها است. |
5 |
روش تدریس |
روش تدریس سخنرانی، همراه با پرسش و پاسخ و بحث گروهی مبتنی بر مسئله است. |
6 |
وظایف دانشجو |
از دانشجویان انتظار می رود به طور فعال در کلاس شرکت و تکالیف را حل کنند. همچنین مطالب آموزشی را طوری مفهومی فرابگیرند که بتوانند تحلیلی اقتصادی از رفتار بنگاه ها داشته باشند. |
7 |
منبع |
شهبازی، کیومرث (1393). سازمان صنعتی: نظریه و کاربردها. نوشته آز شای. مرکز نشر دانشگاهی |
8 |
مواد و امکانات آموزشی |
تدریس با کمک اسلاید انجام می شود. |
9 |
نحوه ارزشیابی |
ارزشیابی براساس تکالیف، امتحان میان ترم و پایان ترم انجام می شود. |
10 |
فایل |
Pdf File |