1 |
گفت و گوی کلی درباره تاریخ بیهقی- زمانه و جایگاه آن در میان متون نثر فارسی |
|
2 |
بحث در مندرجات و حد و حدود کتاب، معرفی منابع بیهقی شناسی (دیبای دیداری، منبع اصلی) |
|
3 |
قرائت بخش اول کتاب (نامه حشم تگیناباد و ... ، ص 45 به بعد خارج از کلاس و بحث و گفت و گو و خواندن در کلاس توسط دو نفر از بچه ها)) |
|
4 |
خواندن بخش دوم کتاب (رفتن لشکر از هرات به تگیناباد، ص 93 به بعد) خارج از کلاس و بحث و گفتگو دو تن در کلاس) |
|
5 |
خواندن بخش بعدی کتاب (مسعود در زمین، ص 153به بعد) خارج از کلاس و بحث و گفتگو دو تن در کلاس) |
|
6 |
خواندن بخش بعدی کتاب (آمدن احمد حسن با اریارق، ص 188به بعد) خارج از کلاس و بحث و گفتگو دو تن در کلاس) |
|
7 |
خواندن بخش بعدی کتاب (حکایت افشین و بودلف ، ص 212 به بعد) خارج از کلاس و بحث و گفتگو دو تن در کلاس) |
|
8 |
خواندن بخش بعدی کتاب (المشافهه الاولی، ص 225به بعد) خارج از کلاس و بحث و گفتگو دو تن در کلاس) |
|
9 |
خواندن بخش بعدی کتاب (آغاز مجلد هفتم،ص 293 به بعد) خارج از کلاس و بحث و گفتگو دو تن در کلاس) |
|
10 |
خواندن بخش بعدی کتاب (ذکر احوال بوسهل زوزنی،ص 353به بعد) خارج از کلاس و بحث و گفتگو و تحلیل دو تن در کلاس) |
|
11 |
خواندن بخش بعدی کتاب (ذکر اخبار رسولان،ص 390به بعد) خارج از کلاس و بحث و گفتگو و نقد و نظر دو نفر دیگر در کلاس) |
|
12 |
خواندن بخش بعدی کتاب (آغاز مجلد هشتم،ص 429به بعد) خارج از کلاس و بحث و گفتگو دو تن در کلاس و رفع اشکال) |
|
13 |
خواندن بخش بعدی کتاب (ذکر رسولان حضرتی،ص 425به بعد) خارج از کلاس و بحث و گفتگو دو تن در کلاس و رفع اشکال) |
|
14 |
خواندن بخش بعدی کتاب (الحکایه من عمربن اللیث،ص 514به بعد) خارج از کلاس و بحث و گفتگو دو تن در کلاس) |
|
15 |
خواندن بخش بعدی کتاب (ذکر رسالت بوصادق تبانی،ص 565به بعد) خارج از کلاس و بحث و گفتگو دو تن در کلاس) |
|
16 |
خواندن بخش بعدی کتاب (در رفتن امیر مسعود از هرات به پوشنگ،ص 646به بعد) خارج از کلاس و بحث و گفتگو دو تن در کلاس) |
|
17 |
بازبینی آنچه خوانده شده، رفع اشکال و بازنگری |
|