سرفصل مطالب

سرفصل مطالب
# سرفصل مطالب طرح درس (براساس سرفصل)
1 گفت و گوی کلی درباره تاریخ بیهقی- زمانه و جایگاه آن در میان متون نثر فارسی
2 بحث در مندرجات و حد و حدود کتاب، معرفی منابع بیهقی شناسی (دیبای دیداری، منبع اصلی)
3 قرائت بخش اول کتاب (نامه حشم تگیناباد و ... ، ص 45 به بعد خارج از کلاس و بحث و گفت و گو و خواندن در کلاس توسط دو نفر از بچه ها))
4 خواندن بخش دوم کتاب (رفتن لشکر از هرات به تگیناباد، ص 93 به بعد) خارج از کلاس و بحث و گفتگو دو تن در کلاس)
5 خواندن بخش بعدی کتاب (مسعود در زمین، ص 153به بعد) خارج از کلاس و بحث و گفتگو دو تن در کلاس)
6 خواندن بخش بعدی کتاب (آمدن احمد حسن با اریارق، ص 188به بعد) خارج از کلاس و بحث و گفتگو دو تن در کلاس)
7 خواندن بخش بعدی کتاب (حکایت افشین و بودلف ، ص 212 به بعد) خارج از کلاس و بحث و گفتگو دو تن در کلاس)
8 خواندن بخش بعدی کتاب (المشافهه الاولی، ص 225به بعد) خارج از کلاس و بحث و گفتگو دو تن در کلاس)
9 خواندن بخش بعدی کتاب (آغاز مجلد هفتم،ص 293 به بعد) خارج از کلاس و بحث و گفتگو دو تن در کلاس)
10 خواندن بخش بعدی کتاب (ذکر احوال بوسهل زوزنی،ص 353به بعد) خارج از کلاس و بحث و گفتگو و تحلیل دو تن در کلاس)
11 خواندن بخش بعدی کتاب (ذکر اخبار رسولان،ص 390به بعد) خارج از کلاس و بحث و گفتگو و نقد و نظر دو نفر دیگر در کلاس)
12 خواندن بخش بعدی کتاب (آغاز مجلد هشتم،ص 429به بعد) خارج از کلاس و بحث و گفتگو دو تن در کلاس و رفع اشکال)
13 خواندن بخش بعدی کتاب (ذکر رسولان حضرتی،ص 425به بعد) خارج از کلاس و بحث و گفتگو دو تن در کلاس و رفع اشکال)
14 خواندن بخش بعدی کتاب (الحکایه من عمربن اللیث،ص 514به بعد) خارج از کلاس و بحث و گفتگو دو تن در کلاس)
15 خواندن بخش بعدی کتاب (ذکر رسالت بوصادق تبانی،ص 565به بعد) خارج از کلاس و بحث و گفتگو دو تن در کلاس)
16 خواندن بخش بعدی کتاب (در رفتن امیر مسعود از هرات به پوشنگ،ص 646به بعد) خارج از کلاس و بحث و گفتگو دو تن در کلاس)
17 بازبینی آنچه خوانده شده، رفع اشکال و بازنگری