| 1 |
جایگاه درس در برنامه درسی دوره |
درس بیوزوناسیون و مدلهای بیواستراتیگرافی یکی از درسهای الزامی در دوره دکتری می باشد.ارائه این درس برای شناسایی فسیلها و تعیین سن دقیق رسوبات مورد بررسی ضروری است. |
| 2 |
هدف کلی |
شناسایی نانوفسیلهای آهکی و اهیت آنها در بیوزوناسیون |
| 3 |
شایستگی های پایه |
اهمیت نانوفسلهای آهکی در تهیه نقشه های زمین شناسی دقیق و اکتشافات نفتی |
| 4 |
اهداف یادگیری |
در دو مورد بالا ذکر شد |
| 5 |
روش تدریس |
توضیحات و بحث در کلاس درس و ارائه پاورپوینت و جزوات درسی و سوال و جواب با مشارکت دانشجویان |
| 6 |
وظایف دانشجو |
حضور در کلاس
شرکت در پرسش و پاسخها
انجام کار تحقیقاتی مرتبط |
| 7 |
منبع |
1- نانوفسیلهای آهکی، 1395. هادوی،ف.، نطقی مقدم،م.، محقی،م.ا.، انتشارات واژگان خرد
2- بازنگری چینه شناسی زیستی ژوراسیک بر اساس نانوفسیلهای آهکی کپه داغ، البرز و ایران مرکزی، 1399. هادوی، ف.، نطقی مقدم، م.، جلیلی، ف.، انتشارات چهار درخت
3- نانوپلانکتونهای آهکی، 1387. هادوی، ف.، پوراسماعیل، ا.، نطقی مقدم، م.،انتشارات بنفشه. |
| 8 |
مواد و امکانات آموزشی |
ویدئو پروژکتور در کلاس درس |
| 9 |
نحوه ارزشیابی |
ارزیابی شفاهی و پرسش و پاسخ حین تدریس
ارائه سمینار
امتحان پایان ترم |
| 10 |
فایل |
Pdf File |