طرح درس (براساس سرفصل)

طرح درس (براساس سرفصل)
# عنوان توضیحات
1 جایگاه درس در برنامه درسی دوره درس بیوزوناسیون و مدلهای بیواستراتیگرافی یکی از درسهای الزامی در دوره دکتری می باشد.ارائه این درس برای شناسایی فسیلها و تعیین سن دقیق رسوبات مورد بررسی ضروری است.
2 هدف کلی شناسایی نانوفسیلهای آهکی و اهیت آنها در بیوزوناسیون
3 شایستگی های پایه اهمیت نانوفسلهای آهکی در تهیه نقشه های زمین شناسی دقیق و اکتشافات نفتی
4 اهداف یادگیری در دو مورد بالا ذکر شد
5 روش تدریس توضیحات و بحث در کلاس درس و ارائه پاورپوینت و جزوات درسی و سوال و جواب با مشارکت دانشجویان
6 وظایف دانشجو حضور در کلاس شرکت در پرسش و پاسخها انجام کار تحقیقاتی مرتبط
7 منبع 1- نانوفسیلهای آهکی، 1395. هادوی،ف.، نطقی مقدم،م.، محقی،م.ا.، انتشارات واژگان خرد 2- بازنگری چینه شناسی زیستی ژوراسیک بر اساس نانوفسیلهای آهکی کپه داغ، البرز و ایران مرکزی، 1399. هادوی، ف.، نطقی مقدم، م.، جلیلی، ف.، انتشارات چهار درخت 3- نانوپلانکتونهای آهکی، 1387. هادوی، ف.، پوراسماعیل، ا.، نطقی مقدم، م.،انتشارات بنفشه.
8 مواد و امکانات آموزشی ویدئو پروژکتور در کلاس درس
9 نحوه ارزشیابی ارزیابی شفاهی و پرسش و پاسخ حین تدریس ارائه سمینار امتحان پایان ترم
10 فایل Pdf File