| 1 |
جایگاه درس در برنامه درسی دوره |
با توجه به اینکه دانشجویان این رشته با مباحث فنی تولید محصولات کشاورزی آشنایی دارند، لازم است به مبحث اقتصاد و بازار این محصولات که هدف نهایی تولید محصولات است، توجه شود که هدف این درس توجه به این موضوع است. |
| 2 |
هدف کلی |
بهره گیری از مباحث علم اقتصاد در جریان تولید، هزینه کرد و بازاریابی محصولات کشاورزی و عمل در نقطه بهینه |
| 3 |
شایستگی های پایه |
آشنایی با مباحث فنی تولید و هزینه در بخش تولید محصولات کشاورزی |
| 4 |
اهداف یادگیری |
تقویت تفکر خلاق، تفکر سیستمی و تفکر انتقادی |
| 5 |
روش تدریس |
سخنرانی، پرسش و پاسخ، بحث گروهی و مبتنی بر مسأله |
| 6 |
وظایف دانشجو |
حضور فعال در کلاس، انجام تکالیف، شرکت در آزمونهای مختلف میان ترم و پایان ترم، انجام کارهای گروهی به صورت پروژه |
| 7 |
منبع |
بخشوده، م و اکبری، ن. اقتصاد کشاورزی. انتشارات دانشگاه شهید باهنر کرمان
کراوفورد. مدیریت بازاریابی محصولات کشاورزی و مواد غذایی. ترجمه: سیاوش دهقانیان، محمد قربانی و فرخ دین قزلی. انتشارات دانشگاه فردوسی مشهد |
| 8 |
مواد و امکانات آموزشی |
کلاس، تخته وایت برد، ماژیک، ویدئو پروژکتور، سامانه های وبینار و وی یو |
| 9 |
نحوه ارزشیابی |
شفاهی، فعالیت گروهی، تکالیف و آزمونهای میان ترم و پایان ترم |
| 10 |
فایل |
Pdf File |