1 |
جایگاه درس در برنامه درسی دوره |
درس دوره دکتری |
2 |
هدف کلی |
یادگیری نظریه ابر ریسمان |
3 |
شایستگی های پایه |
تسلط کامل در دروس کوانتوم و الکترودینامیک دروره کارشناسی ارشد |
4 |
اهداف یادگیری |
پیدا کردن پایه لازم برای کارهای تحقیقاتی در زمینه ذرات بنیادی و میدانها |
5 |
روش تدریس |
روش کلاسیک. مطالب کتاب در کلاس توضیح داده می شود. فایلهای درسی ضبط شده سال گذشته نیز در اختیار دانشجویانی که مایل باشند قرار خواهد گرفت. |
6 |
وظایف دانشجو |
مطالعه کتاب قبل و بعد از کلاس. حضور با تمرکز در کلاس. سوال پرسیدن در صورت نفهمیدن مطالب. |
7 |
منبع |
|
8 |
مواد و امکانات آموزشی |
تخته و گچ. کامپیوتر برای کسانی که از درسهای ضبط شده بخواهند استفاده کنند. |
9 |
نحوه ارزشیابی |
امتحان پایان ترم |
10 |
اهداف یادگیری |
بررسی کلیات نظریه ریسمان |
11 |
اهداف یادگیری |
بررسی کلیات نظریه ریسمان |
12 |
اهداف یادگیری |
بررسی کلیات نظریه ریسمان |
13 |
اهداف یادگیری |
در این فصل ریسمان بوزونی بدون برهم کنش بررسی میشود |
14 |
اهداف یادگیری |
در این فصل ریسمان بوزونی بدون برهم کنش بررسی میشود |
15 |
اهداف یادگیری |
در این فصل ریسمان بوزونی بدون برهم کنش بررسی میشود |
16 |
اهداف یادگیری |
در این فصل نظریه میدان کانفرمال در دو بعد بررسی میشود و برهم کنش اختلالی ریسمان بوزونی نیز مورد مطالعه قرار می گیرد |
17 |
اهداف یادگیری |
در این فصل نظریه میدان کانفرمال در دو بعد بررسی میشود و برهم کنش اختلالی ریسمان بوزونی نیز مورد مطالعه قرار می گیرد |
18 |
اهداف یادگیری |
در این فصل نظریه میدان کانفرمال در دو بعد بررسی میشود و برهم کنش اختلالی ریسمان بوزونی نیز مورد مطالعه قرار می گیرد |
19 |
اهداف یادگیری |
در این فصل نظریه ابر ریسمان که در آن جهان سطح دو بعدی ابر تقارن است را بررسی می کنیم |
20 |
اهداف یادگیری |
در این فصل نظریه ابر ریسمان که در آن جهان سطح دو بعدی ابر تقارن است را بررسی می کنیم |
21 |
اهداف یادگیری |
در این فصل نظریه ابر ریسمان که در آن جهان سطح دو بعدی ابر تقارن است را بررسی می کنیم |
22 |
اهداف یادگیری |
در این فصل نظریه ابر ریسمان که در آن فضا-زمان ده بعدی ابر تقارن است را بررسی می کنیم |
23 |
اهداف یادگیری |
در این فصل نظریه ابر ریسمان که در آن فضا-زمان ده بعدی ابر تقارن است را بررسی می کنیم |
24 |
اهداف یادگیری |
در این فصل نظریه ابر ریسمان که در آن فضا-زمان ده بعدی ابر تقارن است را بررسی می کنیم |
25 |
اهداف یادگیری |
در این فصل به یکی از دوگانی های نظری ریسمان که به آن دوگانی تی گفته میشود می پردازیم. همچنین در این فصل یکی از اجسام غیر اختلالی در این نظریه که به آن دی-غشا گفته می شود مورد بررسی قرار می گیرد. |
26 |
اهداف یادگیری |
در این فصل به یکی از دوگانی های نظری ریسمان که به آن دوگانی تی گفته میشود می پردازیم. همچنین در این فصل یکی از اجسام غیر اختلالی در این نظریه که به آن دی-غشا گفته می شود مورد بررسی قرار می گیرد. |
27 |
اهداف یادگیری |
در این فصل به یکی از دوگانی های نظری ریسمان که به آن دوگانی تی گفته میشود می پردازیم. همچنین در این فصل یکی از اجسام غیر اختلالی در این نظریه که به آن دی-غشا گفته می شود مورد بررسی قرار می گیرد. |
28 |
اهداف یادگیری |
در این فصل نظریه ریسمان هتراتیک مورد بررسی فرار می گیرد. |
29 |
اهداف یادگیری |
در این فصل نظریه ریسمان هتراتیک مورد بررسی فرار می گیرد. |
30 |
اهداف یادگیری |
در این فصل نظریه ریسمان هتراتیک مورد بررسی فرار می گیرد. |