1 |
جایگاه درس در برنامه درسی دوره |
تبیین نقش و جایگاه نظام جزایی اسلام |
2 |
هدف کلی |
شناخت دانش پژوهان نسبت به مباحث استدلالی ابواب حدود، قصاص و دیات، توانمند سازی دانشجویان در درک مفاهیم حد و تعزیر و شناخت استدلالی مبانی و احکام حدود و تعزیرات |
3 |
شایستگی های پایه |
شناخت دانشجویان از مبانی کلی مبحث حدود قصاص و دیات |
4 |
اهداف یادگیری |
توانمند سازی دانشجویان در آشنایی با مهمترین ابواب حدود و قصاص و دیات و تعزیرات |
5 |
روش تدریس |
ایجاد فضای مناسب برای دانشجویان جهت مشارکت مفید در مباحث درسی، ارزشیابی از آموخته های دانشجویان با استفاده از روش پرسش و پاسخ، ارائه تحقیقات کوتاه مرتبط با موضوعات درسی در برخی جلسات، ارائه گزارش درس در ابتدای هر جلسه توسط دانشجویان، تشویق دانشجویان به ارائه کنفرانس، تمرکز بر روی مباحث استدلالی |
6 |
وظایف دانشجو |
حضور فعال در کلاس درس با پاسخ به پرسش های مطرح شده و ارائه تکالیف، تحقیق، ارائه کنفرانس |
7 |
منبع |
شهید ثانی، الروضة البهیة؛ فتاوای معاصر، تحریر الوسیله، قانون مجازات اسلامی |
8 |
مواد و امکانات آموزشی |
فضای کلاس، نرم افزارهای کمک آموزشی، پاور پوینت |
9 |
نحوه ارزشیابی |
تکالیف و فعالیتها:3 نمره، گزارش کلاسی: 2 نمره، امتحان میانترم: 3 نمره، آزمون پایانترم: 12 نمره |
10 |
فایل |
Pdf File |