6 |
منبع |
اسکینر، ب. ف، (1370). فراسوی آزادی و شأن. ترجمه علی اکبر سیف (1370) تهران: انتشارات رشد
اسلاوین، (؟). روانشناسی تربیتی. ترجمه یحیی سید محمدی (1385). تهران: نشر روان.
باقری، خسرو، (1390). هویت علم دینی: نگاهی معرفت¬شناختی به نسبت دین با علوم انسانی، تهران: سازمان چاپ و انتشارات
چالمرز، آلن، ف.(1374)، چیستی علم: درآمدی بر مکاتب علم¬شناسی فلسفی. ترجمه سعید زیباکلام. تهران: شرکت انتشارات علمی و فرهنگی
سانتراک، دی، (؟). روانشناسی تربیتی . ترجمه م. امیدیان (1385). یزد: انتشارات دانشگاه یزد.
شاتو، ژ. (1376). مربیان بزرگ. ترجمه غ. شکوهی. تهران، ایران: انتشارات دانشگاه تهران.
گلاور و برونینگ (1990). روانشناسی تربیتی . ترجمه کمال خرازی (1371). تهران: مرکز نشر دانشگاهی.
گوتک، جرالد ال (؟). مکاتب فلسفی و آرا تربیتی. ترجمه محمدجعفر پاک سرشت . تهران، انتشارات سمت.
گیج و برلاینر (؟). روانشناسی تربیتی. ترجمه غلامرضا خوی نژاد ، حسین لطف آبادی و دیگران (1374). مشهد: پاژ.
نلر، ج، ( 1908). آشنایی با فلسفه آموزش و پرورش. ترجمه ف. بازرگان (1380). تهران: انتشارات سمت.
Carlson, Neil, R. (2005), Foundations of Physiological Psychology, USA: Paerson
Combs, Arthur, W. ; Popham, W. James & Hosford, Philip L. (1977), Behaviorism and Humanism: A Synthesis?, Educational Leadership,35: 52-63
Crawford, Charles & Krebs, Dennis (2008), Foundations of Evolutionary Psychology, N.Y.: Taylor & Francis Group
Davidson Larry (1992), Philosophical foundations of humanistic psychology, The Humanistic Psychologist,20(2): 136-157
Dembo, M. H. (2004). MOTIVATION AND LEARNING STRATEGIES FOR COLLEGE SUCCESS.
Duschl, Richard Alan & Hamilton, Richard J. (1992), Philosophy of Science, Cognitive Psychology, and Educational Theory and Practice, USA: State University of New York
Farrell, Martin (2014), Historical and Philosophical Foundations of Psychology, UK: Cambridge University Press
Kelly, B. Woolfson, L. & Boyle, J. (2008). Frameworks for Practice in Educational Psychology: A Textbook for Trainees and Practitioners.
Kramlinger, Tom, and Tom Huberty (1990), Behaviorism versus humanism, Training & Development Journal,44(12): 41-45
Oliver Martin, William (1955), The Importance of the Philosophy of Education for Administrators and Teachers, Educational Theory, 232-235
Schunk, Dale H.; Meece, Judith R. & Pintrich, Paul A. (2014). Motivation in Education: Theory, Research & Applications, N.J.: Pearson/Merrill Prentice Hall
Woolfolk, A. E. (2016). EDUCATIONAL PSYCHOLOGY (13ed). USA: Pearson.
Zimmereman, B. J. & Schunk, D. H. (2003). Educational Psychology: A century of conterbutions |