1 |
جایگاه درس در برنامه درسی دوره |
اختیاری |
2 |
هدف کلی |
آشنایی دانشجویان با مفاهیم و اصول بررسی روابط متقابل بین گیاهان زراعی و علفهای هرز همچون رقابت، همجواری، مدلهای رقابتی، دگرآسیبی و خودآسیبی و روابط انگلی |
3 |
شایستگی های پایه |
مفاهیم و اصول بررسی روابط متقابل بین گیاهان زراعی و علفهای هرز همچون رقابت، همجواری، مدلهای رقابتی، دگرآسیبی و خودآسیبی و روابط انگلی |
4 |
اهداف یادگیری |
بررسی روابط همجواری در گیاهان – تداخل و تعامل در گیاهان
( تعریف و طبقه بندی) رقابت در جوامع گیاهی – بررسی عوامل موثر بر رقابت – رقابت چند گونه ای علف های هرز با گیاهان زراعی – بررسی مدل های رقابتی و علفهای هرز و گیاهان هرز- دگرآسیبی و خودآسیبی در گیاهان و بررسی عوامل موثر برآن – روابط انگلی در گیاهان ( تعاریف و طبقه بندی ) و بررسی عوامل موثر برآن |
5 |
روش تدریس |
پاورپوینت و استفاده از وسایل سمعی- بصری |
6 |
وظایف دانشجو |
حضور مستمر و فعال در کلاس- ارائه سمینار و پروژه |
7 |
نحوه ارزشیابی |
سمینار- امتحان پایان ترم و حضور فعال |
8 |
منبع |
بررسی روابط همجواری در گیاهان – تداخل و تعامل در گیاهان
( تعریف و طبقه بندی) رقابت در جوامع گیاهی – بررسی عوامل موثر بر رقابت – رقابت چند گونه ای علف های هرز با گیاهان زراعی – بررسی مدل های رقابتی و علفهای هرز و گیاهان هرز- دگرآسیبی و خودآسیبی در گیاهان و بررسی عوامل موثر برآن – روابط انگلی در گیاهان ( تعاریف و طبقه بندی ) و بررسی عوامل موثر برآن. |