طرح درس (براساس سرفصل)

طرح درس (براساس سرفصل)
# عنوان توضیحات
1 جایگاه درس در برنامه درسی دوره اختیاری
2 هدف کلی آشنایی دانشجویان با مفاهیم و اصول بررسی روابط متقابل بین گیاهان زراعی و علفهای هرز همچون رقابت، همجواری، مدلهای رقابتی، دگرآسیبی و خودآسیبی و روابط انگلی
3 شایستگی های پایه مفاهیم و اصول بررسی روابط متقابل بین گیاهان زراعی و علفهای هرز همچون رقابت، همجواری، مدلهای رقابتی، دگرآسیبی و خودآسیبی و روابط انگلی
4 اهداف یادگیری بررسی روابط همجواری در گیاهان – تداخل و تعامل در گیاهان ( تعریف و طبقه بندی) رقابت در جوامع گیاهی – بررسی عوامل موثر بر رقابت – رقابت چند گونه ای علف های هرز با گیاهان زراعی – بررسی مدل های رقابتی و علفهای هرز و گیاهان هرز- دگرآسیبی و خودآسیبی در گیاهان و بررسی عوامل موثر برآن – روابط انگلی در گیاهان ( تعاریف و طبقه بندی ) و بررسی عوامل موثر برآن
5 روش تدریس پاورپوینت و استفاده از وسایل سمعی- بصری
6 وظایف دانشجو حضور مستمر و فعال در کلاس- ارائه سمینار و پروژه
7 نحوه ارزشیابی سمینار- امتحان پایان ترم و حضور فعال
8 منبع بررسی روابط همجواری در گیاهان – تداخل و تعامل در گیاهان ( تعریف و طبقه بندی) رقابت در جوامع گیاهی – بررسی عوامل موثر بر رقابت – رقابت چند گونه ای علف های هرز با گیاهان زراعی – بررسی مدل های رقابتی و علفهای هرز و گیاهان هرز- دگرآسیبی و خودآسیبی در گیاهان و بررسی عوامل موثر برآن – روابط انگلی در گیاهان ( تعاریف و طبقه بندی ) و بررسی عوامل موثر برآن.