1 |
جایگاه درس در برنامه درسی دوره |
جایگاه این درس در برنامه درسی مبنای نظری بخشیدن به مطالعات دانشجو در درسهای دیگر و به دست آوردن مهارت عملی در نقد متون ادبی |
2 |
هدف کلی |
آشنایی با نظریه ، نقد ادبی و توانایی تحلیل متون ادبی فارسی با استفاده از نظریههای ادبی |
3 |
شایستگی های پایه |
آشنایی با نقد ادبی و متون کلاسیک ، معاصر فارسی |
4 |
اهداف یادگیری |
مهارت تحلیل متون ادبی فارسی بر مبنای نظریههای ادبی |
5 |
روش تدریس |
ارائه مطالب درسی بر اساس سرفصهای درسی در هر جلسه کلاس درس |
6 |
وظایف دانشجو |
مطالعه منابع ، انجام تمرینهای کلاسی بر عهده دانشجو، تهیه تحقیق درسی |
7 |
منبع |
درسنامهی نظریه ادبی از کلیگز مری ترجمه جلال سخنور ، نقدئ ادبی عبدالحسی زرینکوب ،ساختار و تاویل متن بابک احمدی |
8 |
نحوه ارزشیابی |
بررسی تمرین های کلاسی دانشجویان ، برگزاری آزمون میان ترم و پایان ترم ، بررسی تحقیق درس |
9 |
فایل |
Pdf File |
10 |
مواد و امکانات آموزشی |
امکانات آموزشی لازم ندارد |