| 1 |
جایگاه درس در برنامه درسی دوره |
جایگاه این درس در برنامه درسی مبنای نظری بخشیدن به مطالعات دانشجو در درسهای دیگر و به دست آوردن مهارت عملی در نقد متون ادبی |
| 2 |
هدف کلی |
آشنایی با نظریه ، نقد ادبی و توانایی تحلیل متون ادبی فارسی با استفاده از نظریههای ادبی |
| 3 |
شایستگی های پایه |
آشنایی با نقد ادبی و متون کلاسیک ، معاصر فارسی |
| 4 |
اهداف یادگیری |
مهارت تحلیل متون ادبی فارسی بر مبنای نظریههای ادبی |
| 5 |
روش تدریس |
ارائه مطالب درسی بر اساس سرفصهای درسی در هر جلسه کلاس درس |
| 6 |
وظایف دانشجو |
مطالعه منابع ، انجام تمرینهای کلاسی بر عهده دانشجو، تهیه تحقیق درسی |
| 7 |
منبع |
درسنامهی نظریه ادبی از کلیگز مری ترجمه جلال سخنور ، نقدئ ادبی عبدالحسی زرینکوب ،ساختار و تاویل متن بابک احمدی |
| 8 |
نحوه ارزشیابی |
بررسی تمرین های کلاسی دانشجویان ، برگزاری آزمون میان ترم و پایان ترم ، بررسی تحقیق درس |
| 9 |
فایل |
Pdf File |
| 10 |
مواد و امکانات آموزشی |
امکانات آموزشی لازم ندارد |