| 1 |
بیان طرح درس و تعیین وظایف دانشجو، تعیین تکالیف دانشجو، تعاریف و دریافتهای گوناگون از ادبیات غنایی |
|
| 2 |
منشأ راهیابی تعاریف به ایران، جایگاه نوع غنایی در بین انواع ادب فارسی، ایرادات و اشکالات در گونهبندی ادبی فارسی به ویژه غنایی |
|
| 3 |
تعیین قلمروهای ادب غنایی در بین آثار ادبی فارسی، مصادیق ادب گونه غنایی در بین آثار ادب فارسی ، تحول نوع غنایی در تاریخ ادبیّات فارسی |
|
| 4 |
معرفی نمونههای شعری و نثری غنایی فارسی، فرمهای مختلف ادب غنایی و شکلهای گوناگون شعر و نثر فارسی، معرفی منظومههای غنایی فارسی |
|
| 5 |
تعیین نمونههای متنی برای خوانش: 1- ویس و رامین، خسرو و شیرین، لیلی و مجنون، یوسف و زلیخا، ویژگیهای مشترک منظومههای غنایی |
|
| 6 |
طرح ویژگیهای ساختاری منظومههای غنایی، عوامل شروع عشق در منظومههای غنایی عاشقانه |
|
| 7 |
عوامل تداوم عشق در منظومههای عاشقانه |
|
| 8 |
مانع و میانجی در منظومههای غنایی و عاشقانه |
|
| 9 |
طرفین عشق (عاشق و معشوق) ویژگیهای فیزیکی و شخصیتی عاشق و معشوق در منظومههای عاشقانه و حماسی |
|
| 10 |
پایگاه عاشق و معشوق در منظومههای غنایی و عاشقانه |
|
| 11 |
انواع عشق در منظومههای غنایی و عاشقانه |
|
| 12 |
وصف و پایانبندی در منظومههای غنایی و عاشقانه |
|
| 13 |
بررسی غزل عاشقانه فارسی |
|
| 14 |
بررسی آثار غنایی نثر فارسی |
|