| 1 |
جلسه اول موتور آشنائی با موتورهای احتراق داخلی |
|
| 2 |
جلسه دوم موتور منحنی تغییرات فشار سیلندر نسبت به درجه میل لنگ |
|
| 3 |
جلسه سوم تاریخچه و آلاینده در موتور احتراقی |
|
| 4 |
جلسه چهارم پارامترهای موتور |
|
| 5 |
جلسه پنجم مدل موتور ایده آل |
|
| 6 |
جلسه ششم مدلهای ایده آل سیکلهای ترمودینامیکی موتورهای احتراق داخلی |
|
| 7 |
جلسه هفتم روابط موتور ایده آل گرماهای ویژه غیر ثابتند |
|
| 8 |
جلسه هشتم تاثیر عدد ستان در عملکرد دیزل |
|
| 9 |
جلسه نهم اصطکاک در موتورهای احتراق داخلی |
|
| 10 |
جلسه دهم منحنی مشخصه موتورهای احتراق داخلی |
|
| 11 |
جلسه یازدهم اثر پارامترهای موثر برراندمان ، کارآئی و آلایندگی موتور اشتعال جرقه ای در نسبت تراکم ممکن |
|
| 12 |
جلسه دوازدهم اثر نسبت سوخت به هوا برراندمان ، کارآئی و آلایندگی موتور اشتعال جرقه ای |
|
| 13 |
جلسه سیزدهم بازخورانی اگزوز |
|
| 14 |
جلسه چهاردهم نقش سرعت و گشتاور موتور در بازدهی و آلاینده ها |
|
| 15 |
جلسه پانزدهم نقش نسبت تراکم در کارآئی و آلاینده ها |
|
| 16 |
جلسه شانزدهم اثر طراحی اتاق احتراق در کارآئی و آلاینده ها |
|
| 17 |
جلسه هفدهم کارآئی، بازدهی و آلاینده های موتور دیزل |
|
| 18 |
جلسه هیجدهم پرخورانی دیزل |
|
| 19 |
جلسه نوزدهم سرسیلندر بهینه |
|
| 20 |
جلسه بیستم موتورهای دوزمانه سنگین |
|
| 21 |
جلسه بیست و یکم خلاصه بازدهی کارائی و آلاینده و حل مسئله |
|