1 |
جلسه اول موتور آشنائی با موتورهای احتراق داخلی |
|
2 |
جلسه دوم موتور منحنی تغییرات فشار سیلندر نسبت به درجه میل لنگ |
|
3 |
جلسه سوم تاریخچه و آلاینده در موتور احتراقی |
|
4 |
جلسه چهارم پارامترهای موتور |
|
5 |
جلسه پنجم مدل موتور ایده آل |
|
6 |
جلسه ششم مدلهای ایده آل سیکلهای ترمودینامیکی موتورهای احتراق داخلی |
|
7 |
جلسه هفتم روابط موتور ایده آل گرماهای ویژه غیر ثابتند |
|
8 |
جلسه هشتم تاثیر عدد ستان در عملکرد دیزل |
|
9 |
جلسه نهم اصطکاک در موتورهای احتراق داخلی |
|
10 |
جلسه دهم منحنی مشخصه موتورهای احتراق داخلی |
|
11 |
جلسه یازدهم اثر پارامترهای موثر برراندمان ، کارآئی و آلایندگی موتور اشتعال جرقه ای در نسبت تراکم ممکن |
|
12 |
جلسه دوازدهم اثر نسبت سوخت به هوا برراندمان ، کارآئی و آلایندگی موتور اشتعال جرقه ای |
|
13 |
جلسه سیزدهم بازخورانی اگزوز |
|
14 |
جلسه چهاردهم نقش سرعت و گشتاور موتور در بازدهی و آلاینده ها |
|
15 |
جلسه پانزدهم نقش نسبت تراکم در کارآئی و آلاینده ها |
|
16 |
جلسه شانزدهم اثر طراحی اتاق احتراق در کارآئی و آلاینده ها |
|
17 |
جلسه هفدهم کارآئی، بازدهی و آلاینده های موتور دیزل |
|
18 |
جلسه هیجدهم پرخورانی دیزل |
|
19 |
جلسه نوزدهم سرسیلندر بهینه |
|
20 |
جلسه بیستم موتورهای دوزمانه سنگین |
|
21 |
جلسه بیست و یکم خلاصه بازدهی کارائی و آلاینده و حل مسئله |
|