طرح درس (براساس سرفصل)

طرح درس (براساس سرفصل)
# عنوان توضیحات
1 جایگاه درس در برنامه درسی دوره ارئه درس بصورت عملی به ارزش 2 واحد برای دانشجویان مقطع کارشناسی
2 هدف کلی آشنایی دانشجویان باتنش های غیر زنده که منجر به کاهش رشد و تولید گیاهان زراعی می شود.
3 شایستگی های پایه آشنایی دانشجویان با اصول زراعت در شرایط تنش
4 اهداف یادگیری آشنایی دانشجویان با اصول زراعت در شرایط تنش براساس سرفصل
5 روش تدریس پرسش و پاسخ، بحث پیرامون موضوع براساس سرفصل
6 وظایف دانشجو حضور فعال، مرور مطالب مطالب قبل و انجام برنامه های جدید
7 منبع کافی، م.، ا. برزویی، م. صالحی، ع. کمندی، ع. معصومی و ج. نباتی. 1388. فیزیولوژی تنش های محیطی در گیاهان. انتشارات جهاد دانشگاهی مشهد. کافی، م.، ب. کامکار و ع. مهدوی دامغانی. 1382. واکنش های گیاهان زراعی به محیط رشد. انتشارات دانشگاه فردوسی مشهد. کافی، م. و ع. مهدوی دامغانی. 1379. مکانیسم های مقاومت گیاهان به تنش های محیطی. انتشارات دانشگاه فردوسی مشهد.
8 مواد و امکانات آموزشی اسلاید، فیلم
9 نحوه ارزشیابی ارزیابی مستمر و حضور فعال: 5 نمره و امتحان پایان‌ترم: 15نمره