طرح درس (براساس سرفصل)

طرح درس (براساس سرفصل)
# عنوان توضیحات
1 فایل Pdf File
2 وظایف دانشجو مشارکت فعال در کلاس و حل تمرین ها و تکالیف به موقع و شرکت در آزمون ها و تحویل پروژه درسی
3 مواد و امکانات آموزشی کلاس درس و استفاده از تجهیزات متداول آموزشی از نرم افزار ادوبه کانکت و شبکه های اجتماعی ممکن است برای تدریس،رفع اشکال و ارتباط با دانشجویان استفاده می شود.
4 جایگاه درس در برنامه درسی دوره درس نظریه بازی ها چارچوبی ریاضی رابرای تحلیل فرآیند تصمیم گیری در شرایط همکارانه و غیر همکارانه فراهم می سازد. موضوع اصلی درس توسعه یک ابزار اساسی برای تحلیل روابط متقابل و استراتژیک بین عامل هایی است که عقلانی عمل می کنند. از دیگاه مهندسی کامپیوتر و برق، نظریه بازی ها نقش مهمی در حوزه های تحقیقاتی گوناگون با طراحی الگوریتمهایی برای مدلسازی سیستم های چند عامله، تصمیم گیری در محیط رقابتی و فهم رفتار رقبا بازی می کند.
5 هدف کلی درس نظریه بازی ها چارچوبی ریاضی رابرای تحلیل فرآیند تصمیم گیری در شرایط همکارانه و غیر همکارانه فراهم می سازد. موضوع اصلی درس توسعه یک ابزار اساسی برای تحلیل روابط متقابل و استراتژیک بین عامل هایی است که عقلانی عمل می کنند. از دیگاه مهندسی کامپیوتر و برق، نظریه بازی ها نقش مهمی در حوزه های تحقیقاتی گوناگون با طراحی الگوریتمهایی برای مدلسازی سیستم های چند عامله، تصمیم گیری در محیط رقابتی و فهم رفتار رقبا بازی می کند.
6 شایستگی های پایه برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی پیش نیاز خاصی لازم نیست، اما انتظار این است که دانشجو آشنایی با مباحث جبر خطی،احتمال و برنامه ریزی خطی داشته باشد.
7 روش تدریس در هر جلسه درس و قبل از ورود به جزییات، نخست تصویری کلی و مفهومی از موضوع درس ارایه می شود. در این قسمت اهمیت موضوع و فلسفه بحث برای دانشجو تبیین می شود تا انگیزه لازم برای دنبال کردن با اشتیاق درس تا انتهای جلسه را داشته باشد. سپس، با استفاده از نمایش مناسب بازی و مدل ریاضی متناظر با آن، موضوع اصلی درس تدریس خواهد شد. سرانجام برای تشزیح مفاهیم، به چندین مثال عددی و واقع به روشنی پرداخته می شود.
8 منبع
9 نحوه ارزشیابی کار کلاسی شامل تمرین ها،کوییز و پروژه درسی تا 8 نمره میان ترم تا 5 نمره آزمون پایانی تا 8 نمره
10 اهداف یادگیری با اتمام موفق این درس، دانشجویان دانش کافی برای تحلیل بازی های ایستا، پویا،بازی های ایتلافی، تکاملی، چانه زنی و بسیاری از مفاهیم مرتبط خواهند داشت.