طرح درس (براساس سرفصل)
# | عنوان | توضیحات |
---|---|---|
1 | جایگاه درس در برنامه درسی دوره | پایه |
2 | هدف کلی | آشنایی با مفاهیم پایه ریاضی ذکر شده در سرفصل درس |
3 | شایستگی های پایه | تسلط بر دروس مبانی ریاضی و ریاضی عمومی ۱ |
4 | اهداف یادگیری | آشنایی با توابع برداری، توابع چندمتغیره، دامنه و برد آنها، رسم توابع چندمتغیره، حساب دیفرانسیل و انتگرال منحنیهای پارامتری، حساب دیفرانسیل و انتگرال توابع چندمتغیره، انتگرالهای دوگانه، سهگانه و منحنیالخط و آنالیز برداری. |
5 | روش تدریس | ابتدای هر جلسه با پرسش و پاسخ کلاسی، به مرور درسهای قبلی میپردازیم و سپس با مشارکت دانشجویان با تعاریف و قضایای جدید در درس آشنا میشویم. حل مساله و بررسی مثالها و تمرینهای متنوع از ارکان اصلی این کلاس خواهد بود. |
6 | وظایف دانشجو | حضور فعال و بموقع در کلاس درس. مطالعه و تسلط بر مباحث ارائه شده در کلاس. شرکت در کوئیزهای کلاسی و آزمونهای میانترم و پایانترم |
7 | منبع | کتابهای حساب دیفرانسیل و انتگرا نوشته استوارت یا کتابی با همین عنوان از سیلورمن و یا هر کتابی با عنوان مشابه. |
8 | مواد و امکانات آموزشی | کلاس و گچ و تخته مناسب |
9 | نحوه ارزشیابی | میانترم ۸ نمره، پایانترم ۱۲ نمره. فعالیتها و کوییزهای کلاسی و همچنین حضور فعال در کلاسهای حل تمرین که همگیمینوانند اثر مثبت روی نمره دانشجو داشته باشند. |