دکتر بی بی هانیه میر ابراهیمی پازیکوئی
دانشیار
بی بی هانیه میر ابراهیمی پازیکوئی
دکتر بی بی هانیه میر ابراهیمی پازیکوئی
دانشیار
دانشکده علوم ریاضی
ریاضی محض
طرح درس (براساس سرفصل)
# عنوان توضیحات
1 جایگاه درس در برنامه درسی دوره پایه
2 هدف کلی آشنایی با مفاهیم پایه ریاضی ذکر شده در سرفصل درس
3 شایستگی های پایه تسلط بر دروس مبانی ریاضی و ریاضی عمومی ۱
4 اهداف یادگیری آشنایی با توابع برداری، توابع چندمتغیره، دامنه و برد آنها، رسم توابع چندمتغیره، حساب دیفرانسیل و انتگرال منحنی‌های پارامتری، حساب دیفرانسیل و انتگرال توابع چندمتغیره، انتگرالهای دوگانه، سه‌گانه و منحنی‌الخط و آنالیز برداری.
5 روش تدریس ابتدای هر جلسه با پرسش و پاسخ کلاسی، به مرور درس‌های قبلی می‌پردازیم و سپس با مشارکت دانشجویان با تعاریف و قضایای جدید در درس آشنا می‌شویم. حل مساله و بررسی مثالها و تمرینهای متنوع از ارکان اصلی این کلاس خواهد بود.
6 وظایف دانشجو حضور فعال و بموقع در کلاس درس. مطالعه و تسلط بر مباحث ارائه شده در کلاس. شرکت در کوئیزهای کلاسی و آزمونهای میان‌ترم و پایان‌ترم
7 منبع کتاب‌های حساب دیفرانسیل و انتگرا نوشته استوارت یا کتابی با همین عنوان از سیلورمن و یا هر کتابی با عنوان مشابه.
8 مواد و امکانات آموزشی کلاس و گچ و تخته مناسب
9 نحوه ارزشیابی میان‌ترم ۸ نمره، پایان‌ترم ۱۲ نمره. فعالیت‌ها و کوییزهای کلاسی و همچنین حضور فعال در کلاسهای حل تمرین که همگی می‌نوانند اثر مثبت روی نمره دانشجو داشته باشند.