طرح درس (براساس سرفصل)
| # | عنوان | توضیحات |
|---|---|---|
| 1 | جایگاه درس در برنامه درسی دوره | پایه |
| 2 | هدف کلی | آشنایی دانشجو با حسابان توابع چندمتغیره |
| 3 | شایستگی های پایه | تسلط بر مباحث ریاضی عمومی 1 |
| 4 | اهداف یادگیری | استفاده از حسابان توابع چندمتغیره به عنوان ابزار در مباحث پیشرفته و تخصصی |
| 5 | روش تدریس | تدریس، حل تمرین و رفع اشکال به صورت آنلاین و آفلاین برگزار می شود. ابتدای هر جلسه درسهای جلسات قبل به صورت پرسش و پاسخ کلاسی مرور می شود و این خود محکی برای سنجش دانشجو خواهد بود |
| 6 | وظایف دانشجو | حضور بموقع و فعال در کلاس. مرور مداوم درس و حضور در کلاس با آمادگی کامل نسبت به دروس جلسات قبل، حل تمرینهای کلاسی، حضور فعال در کلاس حل تمرین، شرکت در آزمونهای مستمر کلاسی بصورت شفاهی و کتبی. |
| 7 | منبع | حساب دیفرانسیل و انتگرال نوشته جیمز استوارت ترجمه ارشک حمیدی |
| 8 | مواد و امکانات آموزشی | قلم نوری و اینترنت خوب |
| 9 | نحوه ارزشیابی | آزمونهای مستمر کلاسی به صورت کتبی و شفاهی و حضور فعال دانشجو در کلاس درس و کلاس حل تمرین |
