طرح درس (براساس سرفصل)

طرح درس (براساس سرفصل)
# عنوان توضیحات
1 جایگاه درس در برنامه درسی دوره درس تخصصی
2 هدف کلی مطالعه اصول و طراحی شیوه های مختلف تمرین با اهداف سلامتی و قهرمانی
3 شایستگی های پایه گذراندن درس فیزیولوژی ورزشی
4 اهداف یادگیری آشنایی با مفاهیم، اصول و متغیر های تمرینی، آشنایی با شیوه های مختلف تمرینی و قابلیت های مختلف زیست حرکتی، آشنایی با دوره بندی و طراحی تمرین
5 روش تدریس آموزش کلامی-شفاهی همراه با پرسش و پاسخ و تعامل علمی پویا و دوسویه بین معلم-دانشجو
6 وظایف دانشجو فراگیری مطالب آموزشی ارائه شده در کلاس و مشارکت جدی در مباحث و چالش های علمی مطرح شده در هر جلسه
7 منبع - بومپا تئودور، 2022، نظریه و روش شناسی تمرین (علم تمرین)، ترجمه کردی محمد رضا و فرامرزی محمد، انتشارات سمت - هافمن جی. آر، 2012، راهنمای NSCA در طراحی تمرین، ترجمه آوندی محسن و خرمی پور کیوان، انتشارات دانشگاه سمنان - هیوارد، اچ، ویویان، 2010، آمادگی جسمانی پیشرفته، ترجمه آزاد احمد، حامدی نیا محمدرضا، رجبی حمید و گائینی عباسعلی، 1395، انتشارات سمت - مک دوگال دونکن و سیل دیگبی، 2016، فیزیولوژی تمرین، ترجمه اراضی حمید، اسدی عباس، نصیری رسول و حسینی زهرا، انتشارات حتمی، چاپ پنجم
8 مواد و امکانات آموزشی وایت برد، ویدئو پرژکتور، پیکان نما
9 نحوه ارزشیابی ارزیابی دانش طراحی تمرین و برنامه های طراحی شده برای رشته های مختلف ورزشی در قالب آزمون های میان ترم و پایان ترم