طرح درس (براساس سرفصل)

طرح درس (براساس سرفصل)
# عنوان توضیحات
1 هدف کلی آشنایی و کار عملی با طرح رده بندی دهدهی دیویی و گسترش های فارسی آن
2 اهداف یادگیری دانشجو پس از گذراندن این درس، خواهد توانست: - از طرح رده بندی دهدهی دویویی برای رده بندی کتاب های فارسی بهره ببرد. - ضمن آشنایی با ساختار جداول امکان شماره سازی جزئی را داشته باشد و - بتواند از طرح های گسترش یافته رده بندی دهدهی دیویی در ایران همانند تاریخ، ادبیان، اسلام، زبان و ... استفاده نماید.
3 روش تدریس آموزش این درس به صورات عملی و مبتنی بر کار کلاسی است به گونه ای که دانشجو در یک جلسه یا در همان جلسه ضمن آشنایی با رده ها و مطالب عملی خود با تمرین اقدام به شماره سازی می کند.
4 وظایف دانشجو - انجام تکالیف کلاسی محول شده برای جلسه اینده - مشارکت در مباحث و تمرینات کلاسی
5 منبع . کائوشیک‌، سانجای کومار (1392). راهنمای عملی ویرایش 22 رده‌بندی دهدهی دیویی. ترجمه همراه با اضافات علی مرادمند. تهران: سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم انسانی دانشگاه‌ها (سمت). 2. مکی زاده، فاطمه؛ احمدی لاری، رکن الدین؛ فرزین یزدی، محبوبه (1394). رده‌بندی دهدهی دیوئی: راهنمای عملی شماره سازی. ویراست 2. تهران: کتابدار. 3. م‍ج‍ی‍دی‌، م‍وس‍ی (1399). س‍ازم‍ان‍ده‍ی‌ م‍واد (۲) : رده‌ب‍ن‍دی‌. وی‍راس‍ت‍ار ع‍ل‍م‍ی‌ ه‍ادی‌ ش‍ری‍ف‌‌ م‍ق‍دم‌. ت‍ه‍ران‌: دان‍ش‍گ‍اه‌ پ‍ی‍ام‌ ن‍ور.
6 مواد و امکانات آموزشی - رده بندی دهدهی دیویی - گسترش های رده بندی دهدهی دیویی شامل: اسلام، تاریخ، ادبیات و زبان در ایران - دیتا پروژکتور و رایانه
7 نحوه ارزشیابی - کار کلاسی 3 نمره - آزمون میان ترم 8 نمره - آزمون پایان ترم 9 نمره
8 فایل Pdf File
9 شایستگی های پایه