طرح درس (براساس سرفصل)

طرح درس (براساس سرفصل)
# عنوان توضیحات
1 جایگاه درس در برنامه درسی دوره رده بندی اطلاعات و سازماندهی دانش یکی ازمهم ترین کارکردهای رشته علم اطلاعات و دانش شناسی است که نقش موثری را در ارتقای سایر خدمات کتابخانه دارد و از این رو دارای اهمیت فراوانی است
2 هدف کلی آشنایی دانشجویان با نحوه رده بندی منابع اطلاعاتی بر اساس نظام رده بندی کتابخانه کنگره است
3 اهداف یادگیری پس از اتمام این درس دانشجو قادر خواهد بود با ساختار سرعنوان های موضوعی آشنا شده و بتواند به صورت عملی از آنها استفاده کند با ساختار رده بندی کتابخانه کنگره آشنا شود بتواند منابع اطلاعاتی را بر اساس رده بندی کتابخانه کنگره سازماندهی کند امکان استفاده از گسترش های فارسی رده بندی کتابخانه کنگره را داشته باشد بتواند از جدول نشانه مولف فارسی کتاب کنگره نیز استفاده کند
4 روش تدریس تدریس به صورت کارگاهی است که مطالب به صورت تئوری ارائه و پس از آن با انجام نمونه های مختلف فرایند آموزش تکمیل گردد
5 وظایف دانشجو حضور مستمر و مداوم در کلاس شرکت فعالانه در جلسات درس حل تمرین های داده شده در پایان هر جلسه تمرین
6 منبع درسنامه مدرس
7 مواد و امکانات آموزشی سرعنوان های موضوعی کتابخانه کنگره گسترش های فارسی رده بندی کتابخانه کنگره طرح های رده بندی کتابخانه کنگره در رده های منتخب نشانه مولف فارسی در رده بندی کتابخانه کنگره
8 نحوه ارزشیابی کار کلاسی 2 نمره آزمون میان ترم 10 نمره آزمون پایان ترم 8 نمره
9 فایل Pdf File