1 |
هدف کلی |
آشنایی دانشجویان شیوه پژوهش و تدوین یک پیشنهاده پژوهش |
2 |
اهداف یادگیری |
- ضمن شناخت روش های پژوهش، شیوه نگارش علمی را نیز بداند.
- نسبت به شناسایی و تعیین موضوع پژوهش اقدام کند.
- اقدام به نگارش نسخه اولیه یک پروپوزال دانشگاهی نماید. |
3 |
روش تدریس |
- سخنرانی
- پرسش و پاسخ
- مشارکت و انجام پروژه |
4 |
وظایف دانشجو |
- حضور منظم در کلاس درس
- مشارکت در مباحث کلاس
- تدوین گام به گام بخش های یک پیشنهاده پژوهش و ارائه آن در کلاس
- ارائه پیشنهاده مقدماتی برای تصویب در گروه |
5 |
منبع |
فهرست منابع
منابع
حافظنیا، محمدرضا (۱۳۹۵). مقدمه ای بر روش تحقیق در علوم انسانی. تهران: سمت.
سرمد، زهره؛ بازرگان، عباس؛ حجازی، الهه (۱۳۹۵). روشهای تحقیق در علوم رفتاری. تهران: آگه.
دیانی، محمد حسین (۱۳۸۴). روشهای تحقیق در کتابداری. مشهد: انتشارات کتابخانه رایآنه¬ای.
خاکی، غلامرضا (1391). روش تحقیق با رویکرد پایان نامه نویسی. تهران: بازتاب.
بست، جان. (1390). روش های تحقیق در علوم تربیتی. ترجمه پاشا شریفی و نرگس طالقانی. تهران: انتشارات فروزش.
کیاکجوری، داود؛ کیاکجوری، کریم. (1393). مبانی نظری و عملی پژوهش در مدیریت: به همراه سوال¬های طبقه بندی شده کنکور ارشد و دکتری. تهران: مهربان نشر.
- مومنی، منصور؛ فعال قیومی، علی. (1394). تحلیل¬های آماری با استفاده از SPSS. تهران: منصور مومنی. |
6 |
مواد و امکانات آموزشی |
- دیتا پروژکتور
- مجموعه آفیس |
7 |
نحوه ارزشیابی |
مشارکت در مباحث کلاس و حضور منظم 1 نمره
تکالیف کلاسی 4 نمره
تدوین پیشنهاده 10 نمره
پایان ترم 5 نمره |
8 |
فایل |
Pdf File |