| 1 |
آشنایی با سرفصل درس و تبیین آن و تشریح وظایف دانشجویان. |
|
| 2 |
شناخت کتاب و اجزای آن و تاریخچه فهرست نویسی در جهان |
|
| 3 |
اهداف، کارکردهای فهرستنویسی، سطوح مختلف توصیف و قواعد و استانداردهای ISBD |
|
| 4 |
نحوه تعیین سرشناسه ( تا 3 نویسنده) و چگونگی استفاده از مستند مشاهیر و بانک¬های مستند موجود |
|
| 5 |
تمرین مستند اسامی مشاهیر و مولفان و شناخت مستند تنالگان ها و سازمان ها |
|
| 6 |
چگونگی نوشتن ناحیه عنوان و اجزای آن |
|
| 7 |
ادامه چگونگی نوشتن ناحیه عنوان و اجزای آن به همراه تمرین |
|
| 8 |
تکرار نام پدیدآورندگان و شناسه های افزوده آن |
|
| 9 |
ناحیه شرح ویرایش و همچنین تمرین عملی بخش تکرار نام پدیدآورندگان |
|
| 10 |
تمرین ناحیه شرح ویرایش و بیان نحوه نوشتن ناحیه مشخصات نشر |
|
| 11 |
ناحیه مشخصات نشر و تمرین ناحیه مشخصات نشر |
|
| 12 |
بخش مشخصات ظاهری و تمرین بخش مشخصات ظاهری کتاب |
|
| 13 |
بخش فروست و نحوه نوشتن آن و تمرین بخش فروست |
|
| 14 |
ناحیه یادداشت ها و نحوه نگارش انواع یادداشت ها |
|
| 15 |
ادامه نگارش انواع یادداشت ها و تمرین ناحیه یادداشت ها (ادامه) |
|
| 16 |
آزمون میان ترم |
|
| 17 |
نحوه تعیین سرشنامه در سایر موارد (بیش از 3 نویسنده و انواع دیگر) |
|
| 18 |
بخش تحلیلی و شناخت سرعنوان های موضوعی فارسی و نحوه استفاده از آن |
|
| 19 |
تمرین سرعنوان های موضوعی فارسی |
|
| 20 |
شناخت سرعنوان های موضوعی سیرز و نحوه استفاده از آن و تمرین با آنها |
|
| 21 |
شناخت سرعنوان های موضوعی کنگره و نحوه استفاده از آن و تمرین |
|