1 |
هدف کلی |
آشنایی با مهمترین عوامل موثر در برنامه ریزی تمرینات اصلاحی و چگونگی طراحی یرنامه |
2 |
شایستگی های پایه |
آشنایی با حرکت شناسی و حرکات اصلاحی |
3 |
اهداف یادگیری |
آشنایی و توانایی در طراحی برنامه ها و پروتکل های حرکت درمانی و حرکات اصلاحی |
4 |
روش تدریس |
تئوری و نطری- کارگاهی و عملی |
5 |
وظایف دانشجو |
شرکت در کلاس و همچنین انجام تکالیف کلاسی اعم از طراحی و اجرای پروتکا |
6 |
منبع |
کتاب تکنیک های توانبخشی پرنسیس - اصول برنامه ریزی تمرینات اصلاحی |
7 |
مواد و امکانات آموزشی |
امکانات کمک آموزشی مانند مولاژ پاورپوینت های تهیه شده و همچنین نرم افزار های موجود |
8 |
نحوه ارزشیابی |
کار کلاسی و امتحان پایان ترم از منایع معرفی شده و همچنین موارد مطرح شده در کلاس |