طرح درس (براساس سرفصل)

طرح درس (براساس سرفصل)
# عنوان توضیحات
1 نحوه ارزشیابی حضور و غیاب آزمون میان ترم و پایان ترم مشارکت در کلاس انجام پروژه
2 مواد و امکانات آموزشی ماژیک تخته کامپیوتر اسپیکر پروژکتور اتوبوس برای بازدید علمی
3 منبع درسنامه طراحی حمید گشتاسب طراحی باغ و پارک جمشید حکمتی و محمدرضا سیفی
4 وظایف دانشجو حضور در جلسات کلاس مشارکت در بحث های کلاس انجام پروژه گذراندن ازمون میان ترم و پایان ترم کار با نرم افزار طراحی
5 روش تدریس تدریس همراه پاورپوینت پخش فیلم سوال و جواب آموزش نرم افزار گرفتن آزمون میان ترم
6 اهداف یادگیری آشنایی دانشجویان با فرآیند طراحی و مهندسی پارک ملی و جنگلی. آشنایی با اصول طراحی پارک جنگلی. آشنایی با روش انتخاب تجهیزات مناسب برای طراحی ، آشنایی با نماسازی و زیباسازی پارک ملی. آشنایی اولیه با نرم افزار اتوکد
7 شایستگی های پایه دروس ارزیابی محیط زیست، مناطق حفاظت شده، پارکداری
8 هدف کلی آشنایی دانشجویان با فرآیند طراحی زون 4 پارک ملی و پارک جنگلی برای انجام تفرج متمرکز و گسترده
9 جایگاه درس در برنامه درسی دوره این درس آخرین درس از دروس مرتبط به ارزیابی و آمایش سرزمین مربوط به رشته محیط زیست است. بعد از فراگرفتن دروس ارزیابی، مناطق حفاظت شده و پارکداری، دانشجویان به درس طراحی و مهندسی پارک ملی می رسند. به کمک این درس یاد می گیرند چگونه می توان طبیعت را برای حضور انسان طراحی کرد به صورتی که هم مناسب برای انسان باشد و هم طبیعت دچار آسیب نشود.