| 1 |
جایگاه درس در برنامه درسی دوره |
تخصصی و نظری بودن درس |
| 2 |
هدف کلی |
آگاهی از تاریخ مطالعات شیعی در غرب و نوع اهتمام مستشرقان به این مطالعات |
| 3 |
شایستگی های پایه |
توانایی تحلیل دیدگاه های خاورشناسان در حوزه شیعه شناسی |
| 4 |
اهداف یادگیری |
آگاهی از تنوع رویکردهای خاورشناسان در زمینه مطالعات شیعی |
| 5 |
اهداف یادگیری |
شناخت خاورشناسان برجسته و آثار آن ها در زمینه مطالعات شیعی |
| 6 |
اهداف یادگیری |
شناخت خاورشناسان برجسته و آثار آن ها در زمینه مطالعات شیعی |
| 7 |
روش تدریس |
تلفیقی از شیوه های سخنرانی ، پرسش و پاسخ، ارائه گزارش توسط دانشجو |
| 8 |
وظایف دانشجو |
شرکت فعال در کلاس، تهیه گزارش و انجام دادن تحقیق درسی |
| 9 |
منبع |
شیعه شناسان غربی از مریم صانع پور،تاریخچه شرق شناسی از عبدالله همتی گلیان |
| 10 |
مواد و امکانات آموزشی |
کتاب ونوشت افزار،رایانه،وایت برد،ویدئوپروژکتور،اینترنت |
| 11 |
نحوه ارزشیابی |
ارزشیابی مستمر15./.،فعالیت پژوهشی15./.،آزمون میان ترم30./.،آزمون پایان ترم40./. |