1 |
جایگاه درس در برنامه درسی دوره |
دارای اهمیت ویژه برای کاربست در تحقیقات تاریخی |
2 |
هدف کلی |
شناخت نسبت به اصول فلسفه تحلیلی و انتقادی تاریخ و روش تحقیق در تاریخ |
3 |
شایستگی های پایه |
توانایی پژوهش درموضوعات تاریخی و اظهار نظر در مسائل تحلیلی و انتقادی تاریخ |
4 |
اهداف یادگیری |
شناخت دیدگاه های مختلف درباره تاریخ و یاد گیری استفاده از شیوه های گوناگون در پژوهش های تاریخی |
5 |
روش تدریس |
سخنرانی، پرسش و پاسخ، ارائه سمینار |
6 |
وظایف دانشجو |
مشارکت فعالانه در فرایند تدریس و ارائه گزارش |
7 |
منبع |
مفهوم کلی تاریخ از کالینگوود،واساخت تاریخ، تاریخ نگاری در قرن بیستم |
8 |
مواد و امکانات آموزشی |
نوشت افزار، کتاب،نرم افزار،رایانه |
9 |
نحوه ارزشیابی |
ارزشیابی مستمر، میان ترم و پایان ترم |