1 |
جایگاه درس در برنامه درسی دوره |
لازم است دانشجویان با مهمترین اثر بعد از قرآن آشنا شوند |
2 |
هدف کلی |
آشنایی با نهج البلاغه و معارف آن |
3 |
شایستگی های پایه |
شناخت مختصر از امام علی علیه السلام |
4 |
اهداف یادگیری |
ایجاد تغییر در نگرش و رفتار |
5 |
روش تدریس |
ارائه استاد و دانشجویان |
6 |
وظایف دانشجو |
ارائه یک موضوع که توسط استاد تعیین می شود |
7 |
منبع |
نهج البلاغه و فصول اول و پنجم و ششم و هشتم کتاب تفسیر موضوعی نهج البلاغه نوشته علی رهبر اسلامی |
8 |
مواد و امکانات آموزشی |
رایانه و تخته |
9 |
نحوه ارزشیابی |
ارائه یک موضوع در حد هفت دقیقه و گذراندن 8 جلسه از دوره های آموزش مجازی نهاد و میان ترم وپایان ترم |