طرح درس (براساس سرفصل)

طرح درس (براساس سرفصل)
# عنوان توضیحات
1 جایگاه درس در برنامه درسی دوره آشنائی با اصول دگرریختی سنگ¬ها و سازوکارهای حاکم بر دگرریختی، تحلیل سینماتیک و دینامیک ساختارهای دگرریخت شده سنگ-های آذرین و دگرگونی، نحوه نمونه¬برداری، تهیه مقاطع، مطالعه و تفسیر انواع ساخت¬ها و بافت¬های دگرریختی
2 هدف کلی آشنائی با اصول دگرریختی سنگ¬ها و سازوکارهای حاکم بر دگرریختی، تحلیل سینماتیک و دینامیک ساختارهای دگرریخت شده سنگ-های آذرین و دگرگونی، نحوه نمونه¬برداری، تهیه مقاطع، مطالعه و تفسیر انواع ساخت¬ها و بافت¬های دگرریختی
3 شایستگی های پایه آشنائی با اصول دگرریختی سنگ¬ها و سازوکارهای حاکم بر دگرریختی، تحلیل سینماتیک و دینامیک ساختارهای دگرریخت شده سنگ-های آذرین و دگرگونی، نحوه نمونه¬برداری، تهیه مقاطع، مطالعه و تفسیر انواع ساخت¬ها و بافت¬های دگرریختی
4 اهداف یادگیری آشنائی با اصول دگرریختی سنگ¬ها و سازوکارهای حاکم بر دگرریختی، تحلیل سینماتیک و دینامیک ساختارهای دگرریخت شده سنگ-های آذرین و دگرگونی، نحوه نمونه¬برداری، تهیه مقاطع، مطالعه و تفسیر انواع ساخت¬ها و بافت¬های دگرریختی
5 روش تدریس تدریس از منابع جدید استفاده از پاور پوینت و فیلم های آموزشی
6 منبع -Barker A.J. 1990. Introduction to metamorphic textures and microstructures. Blakie, 170p. -Blenkinsop, T., 2000. Deformation Microstructures and Mechanisms in Minerals and Rocks. Kluwer Academic Publisher. 163p. -Ghosh, S.K., 1995. Structural geology fundamentals of modern developments. Pergamoh press, ????pp. -Higgins M.D. (2006) “Quantitative Textural Measurment in Igneous and Metamorphic Petrology”. Cambridge university Press, 277p. -Paesons L., 1986. Origins of igneous layering, D. Reidel publ. Co., 666pp. -Passchier C. W. & Trouw R.A.J., 2010. Microtectonics. Springer, 366pp. -Vernon R.H. 2004. A practical guide to rock microstructure, Cambridge Uni. Press, 594pp.
7 مواد و امکانات آموزشی پاور پوینت فیلم های آموزشی
8 نحوه ارزشیابی امتحان میان ترم و پایان ترم و ارزشیابی مستمر