1 |
جایگاه درس در برنامه درسی دوره |
آشنایی با اصول آموزش پایدار و طولانی مدت علم پترولوژی و انتقال صحیح مفاهیم تجربی از طریق لمس و رویت پدیده¬ها و نمونه¬های واقعی در صحرا جهت درک روابط صحرایی بین سنگ¬های آذرین و دگرگونی در مقیاس¬های مختلف |
2 |
هدف کلی |
برنامه¬ریزی مطالعات صحرایی-لوازم مورد نیاز-رعایت نکات ایمنی-روش مشاهده و یادداشت برداری- نمونه¬برداری- شماره گذاری و توصیف محل نمونه¬برداری-کاربرد کمپاس در اندازه¬گیری شیب و امتداد عوارض صفحه¬ای-تعیین روند و میل عوارض خطی و تهیه نمونه¬های جهت یافته از سنگ¬های آذرین و دگرگونی |
3 |
شایستگی های پایه |
آشنایی با اصول آموزش پایدار و طولانی مدت علم پترولوژی و انتقال صحیح مفاهیم تجربی از طریق لمس و رویت پدیده¬ها و نمونه¬های واقعی در صحرا جهت درک روابط صحرایی بین سنگ¬های آذرین و دگرگونی در مقیاس¬های مختلف |
4 |
اهداف یادگیری |
آشنایی با اصول آموزش پایدار و طولانی مدت علم پترولوژی و انتقال صحیح مفاهیم تجربی از طریق لمس و رویت پدیده¬ها و نمونه¬های واقعی در صحرا جهت درک روابط صحرایی بین سنگ¬های آذرین و دگرگونی در مقیاس¬های مختلف |
5 |
روش تدریس |
انجام عملیات صحرایی در 6 روز |
6 |
وظایف دانشجو |
حضور در کار صحرایی و تهیه گزارش کامل |
7 |
منبع |
روشهای صحرایی زمینشناسی فرزین قائمی بهنام رحیمی |
8 |
مواد و امکانات آموزشی |
کمپاس لوپ چکش |
9 |
نحوه ارزشیابی |
نحوه حضور و مشارکت در کار صحرایی و گزارش |