1 |
جایگاه درس در برنامه درسی دوره |
آشنایی با اصول آموزش پایدار و طولانی مدت علم پترولوژی و انتقال صحیح مفاهیم تجربی از طریق لمس و رویت پدیده¬ها و نمونه¬های واقعی در صحرا جهت درک روابط صحرایی بین سنگ¬های آذرین و دگرگونی در مقیاس¬های مختلف |
2 |
هدف کلی |
آشنایی با اصول آموزش پایدار و طولانی مدت علم پترولوژی و انتقال صحیح مفاهیم تجربی از طریق لمس و رویت پدیده¬ها و نمونه¬های واقعی در صحرا جهت درک روابط صحرایی بین سنگ¬های آذرین و دگرگونی در مقیاس¬های مختلف |
3 |
شایستگی های پایه |
آشنایی با اصول آموزش پایدار و طولانی مدت علم پترولوژی و انتقال صحیح مفاهیم تجربی از طریق لمس و رویت پدیده¬ها و نمونه¬های واقعی در صحرا جهت درک روابط صحرایی بین سنگ¬های آذرین و دگرگونی در مقیاس¬های مختلف |
4 |
اهداف یادگیری |
آشنایی با اصول آموزش پایدار و طولانی مدت علم پترولوژی و انتقال صحیح مفاهیم تجربی از طریق لمس و رویت پدیده¬ها و نمونه¬های واقعی در صحرا جهت درک روابط صحرایی بین سنگ¬های آذرین و دگرگونی در مقیاس¬های مختلف |
5 |
روش تدریس |
شرکت و مشارکت در انجام عملیات صحرایی و تهیه گزارش |
6 |
وظایف دانشجو |
شرکت و مشارکت در انجام عملیات صحرایی و تهیه گزارش |
7 |
منبع |
روشهای صحرایی زمینشناسی قائمی - رحیمی |
8 |
مواد و امکانات آموزشی |
چکش کمپاس لوپ |
9 |
نحوه ارزشیابی |
تهیه گزارش و نقشه |