طرح درس (براساس سرفصل)

طرح درس (براساس سرفصل)
# عنوان توضیحات
1 جایگاه درس در برنامه درسی دوره آشنایی با مفاهیم پترولوژی دگرگونی، اصول کلی مطالعه ساخت، بافت و طبقه¬بندی سنگ¬های دگرگونی، انواع فرایندهای دگرریختی و تشکیل سنگ¬های دگرگونی و رابطه بین زمین¬ساخت با تشکیل انواع سنگ¬های دگرگونی (ژئودینامیک مجموعه¬های دگرگونی)
2 هدف کلی آشنایی با مفاهیم پترولوژی دگرگونی، اصول کلی مطالعه ساخت، بافت و طبقه¬بندی سنگ¬های دگرگونی، انواع فرایندهای دگرریختی و تشکیل سنگ¬های دگرگونی و رابطه بین زمین¬ساخت با تشکیل انواع سنگ¬های دگرگونی (ژئودینامیک مجموعه¬های دگرگونی)
3 شایستگی های پایه آشنایی با مفاهیم پترولوژی دگرگونی، اصول کلی مطالعه ساخت، بافت و طبقه¬بندی سنگ¬های دگرگونی، انواع فرایندهای دگرریختی و تشکیل سنگ¬های دگرگونی و رابطه بین زمین¬ساخت با تشکیل انواع سنگ¬های دگرگونی (ژئودینامیک مجموعه¬های دگرگونی)
4 اهداف یادگیری آشنایی با مفاهیم پترولوژی دگرگونی، اصول کلی مطالعه ساخت، بافت و طبقه¬بندی سنگ¬های دگرگونی، انواع فرایندهای دگرریختی و تشکیل سنگ¬های دگرگونی و رابطه بین زمین¬ساخت با تشکیل انواع سنگ¬های دگرگونی (ژئودینامیک مجموعه¬های دگرگونی)
5 روش تدریس تدریس درس با استفاده از پاور پوینت و فیلم های آموزشی
6 وظایف دانشجو آشنایی با مفاهیم پترولوژی دگرگونی، اصول کلی مطالعه ساخت، بافت و طبقه¬بندی سنگ¬های دگرگونی، انواع فرایندهای دگرریختی و تشکیل سنگ¬های دگرگونی و رابطه بین زمین¬ساخت با تشکیل انواع سنگ¬های دگرگونی (ژئودینامیک مجموعه¬های دگرگونی)
7 منبع قاسمی، ح. (1394) پتروگرافی و پتروژنز سنگ¬های دگرگونی، جلد اول: مبانی پتروگرافی و روش¬های مطالعه. انتشارات دانشگاه شاهرود، 566 صفحه. - قاسمی، ح. (1395) پتروگرافی و پتروژنز سنگ¬های دگرگونی، جلد دوم: پتروژنز گروههای ترکیبی و محیطهای زمین ساختی رخداد دگرگونی. انتشارات دانشگاه شاهرود، 709 صفحه. -Best, M. G. 2003. Igneous and metamorphic petrology. Blackwell Publs. 730pp. -Bucher k., Grapes R. 2011. Petrogenesis of metamorphic rocks 8th ed., Springer, 428pp. -Passchier C. W. & Trouw R.A.J. 2010. Microtectonics, Springer, 366 pp. -Vernon, R.H., Clark, G.L. 2008. Principles of metamorphic petrology. Cambridge press, 446p . -Winter J. D. 2014. Principles of igneous and metamorphic petrology, 2nd ed., Pearson New International Edition. 745pp.
8 مواد و امکانات آموزشی کتب درسی
9 نحوه ارزشیابی امتحان میان ترم و پایان ترم و ارزشیابی مستمر