طرح درس (براساس سرفصل)

طرح درس (براساس سرفصل)
# عنوان توضیحات
1 جایگاه درس در برنامه درسی دوره این درس یکی از مهمترین دروس تربیت بدنی می باشد که ارتباط مستقیمی با فعالیت حرفه ای دانشجویان در آینده دارد و مفاهیم اساسی سلامتی، فعالیت بدنی، تمرینات ورزشی مخصوص گروههای خاص در آن مورد توجه قرار می گیرد
2 هدف کلی آشنایی دانشجویان با اصول ورزش و فعالیت بدنی و نقش آن در پیشگیری، و ارتقا سلامتی و کنترل، بهبود و درمان بیماری ها
3 شایستگی های پایه دانشجویان باید درک قابل قبولی از دروس پایه فیزیولوژی، آناتومی، حرکت شناسی و تا حدودی بیومکانیک و علم تمرین و بدنسازی داشته باشند
4 اهداف یادگیری دانشجو در پایان ترم باید بتواند مفاهیم سلامتی، بهداشت، بیماری ها، اصول تمرین و تغذیه را بخوبی درک کند و بر اساس آن مبادرت به طراحی تمرین مورد نیاز گروههای خاص بنماید پ
5 روش تدریس تدریس به صورت سخنرانی، برخی مطالب و جلسات به صورت یادگیری معکوس، ارسال اسلاید، متن کتاب، بحث و گفتگو در حین تدریس و ارائه مطالب منتخب توسط دانشجویان داوطلب
6 وظایف دانشجو حضور فعال و منظم در کلاس، مشارکت در بحث های گروهی، آمادگی برای کوییز، آمادگی برای ارائه مطالب مشخص شده از طرف استاد، انجام به موقع تکالیف
7 منبع کتاب آمادگی جسمانی، تالیف دکتر حمید رجبی، انتشارات سمت کتاب ورزش و بیماری ها، تالیف دکتر فرزین حلبچی، انتشارات امید دانش اسلایدهای و فایل های pdf ارسالی توسط استاد Haff G.G, Triplett NT. Essentials of Strength Training and Conditioning Fourth. by NSCA -National Strength & Conditioning Association
8 مواد و امکانات آموزشی لپ تاپ، موبایل هوشمند، کاغذ و قلم، ویدئو پرژکتور
9 نحوه ارزشیابی حضور و غیاب 3 نمره حضور فعال 2 نمره انجام پروژه و تکالیف 5 نمره آزمون نهایی 10 نمره
10 فایل Pdf File