| 1 |
آشنایی با دانشجویان، گپ و گفت، چک کردن وبینار |
|
| 2 |
نحوه تدریس، انجام تکالیف، انتظارات، توصیه ها، ارزشیابی |
|
| 3 |
استعداد چیست؟ اثر ژنتیک و محیط |
|
| 4 |
اهمیت استعدادیابی و تاریخچه استعدادیابی در ورزش |
|
| 5 |
انواع مدل ها یا الگوهای استعدادیابی |
|
| 6 |
روش غربی و شرقی استعدادیابی، نقاط ضعف و قوت |
|
| 7 |
تعطیل رسمی |
|
| 8 |
تعطیل رسمی |
|
| 9 |
ابعاد آمادگی جسمانی، روش ارزیابی |
|
| 10 |
اندازه های آنتروپومتری و کاربرد آن در استعدادیابی |
|
| 11 |
رشد قابلیت های جسمانی در کودکان و نوجوانان |
|
| 12 |
استعدادیابی رشته های مختلف ورزشی (فوتبال، والیبال، بسکتبال و...) |
|
| 13 |
استعدادیابی رشته های مختلف ورزشی (تنیس، اسکواش، بدمینتون و..) |
|
| 14 |
استعدادیابی رشته های مختلف ورزشی (کشتی، جودو، بوکس و ...) |
|
| 15 |
استعدادیابی ورزش های انفرادی (دو و میدانی، شنا و ...) |
|
| 16 |
ارائه تکالیف دانشجویان |
|
| 17 |
ارائه تکالیف دانشجویان |
|
| 18 |
جمع بندی و نتیجه گیری نهایی |
|