طرح درس (براساس سرفصل)

طرح درس (براساس سرفصل)
# عنوان توضیحات
1 جایگاه درس در برنامه درسی دوره به عنوان یک درس اختیاری در دوره کارشناسی مهندسی صنایع
2 هدف کلی - آشنایی با مفاهیم بازاریابی و تحقیقات بازار - آشنایی با فرآیند بازاریابی محصول و خدمت - آشنایی با استراتژی های مختلف بازاریابی محصول و خدمات
3 شایستگی های پایه گذراندن حداقل 80 واحد درسی جهت آشنایی با فضای کاری مهندسی صنایع
4 اهداف یادگیری - آشنایی با مفاهیم بازاریابی و تحقیقات بازار - آشنایی با فرآیند بازاریابی محصول و خدمت - آشنایی با استراتژی های مختلف بازاریابی محصول و خدمات
5 روش تدریس با ارائه پاورپوینت
6 وظایف دانشجو حضور مستمر در کلاس و شرکت در مباحث مطرح شده و حضور در جلسه امتحان
7 منبع - فلیپ کاتلر، گری آرمسترانگ (1394)، اصول بازاریابی. ترجمه بهمن فروزنده، انتشارات آموخته. - فلیپ کاتلر، (1394)، مبانی مدیریت بازاریابی. ترجمه علی پارسائیان، انتشارات ترمه. - احمد روستا، داور ونوس، عبدالحمید ابراهیمی (1395)، مدیریت بازاریابی، انتشارات سمت.
8 مواد و امکانات آموزشی وایت برد - ویدئو پروژکتور کامپیوتر
9 نحوه ارزشیابی 4 نمره کوئیز + پروژه کلاسی + 12 نمره امتحان پایان ترم