1 |
جایگاه درس در برنامه درسی دوره |
یکی از دروس اختیاری از دروس مهندسی صنایع می باشد که می تواند دانشجویان را با مفاهیم بازاریابی آشنا کند. |
2 |
هدف کلی |
آشنایی دانشجویان با اصول بازاریابی و ارائه مطالب و محتوا برای ایجاد یک طرح بازاریابی کسب و کار کوچک |
3 |
شایستگی های پایه |
درک مفاهیم ابتدایی در خصوص محصول، خدمت، تبلیغ، بازار، توزیع و سایر مفاهیم اصولی بازاریابی |
4 |
اهداف یادگیری |
آشنایی با اصول کلی بازارایابی توانمندسازی دانشجویان برای ایجاد یک تفکر استراتژیک در کسب و کارهایی که مشغول به کار خواهند شد. |
5 |
روش تدریس |
ارائه محتوی و بحث و بررسی از طریق شرکت دادن دانشجویان در بحث های مختلف |
6 |
وظایف دانشجو |
حضور در کلاس - شرکت در بحث های کلاس - انجام پروژه درسی - انجام تکالیف - حضور در جلسات امتحان |
7 |
منبع |
فلیپ کاتلر، گری آرمسترانگ، بهمن فروزنده (مترجم)، اصول بازاریابی، انتشارات آموخته
آلن دیپ، فواد معصومی (مترجم)، طرح بازاریابی برای کسب و کارهای کوچک، انتشارات آریاناقلم |
8 |
مواد و امکانات آموزشی |
ویدئو پروژکتور - وایت برد - ماژیک - کامپیوتر - |
9 |
نحوه ارزشیابی |
پروژه درسی
کوئیز و تکلیف
امتحان پایان ترم |