طرح درس (براساس سرفصل)

طرح درس (براساس سرفصل)
# عنوان توضیحات
1 جایگاه درس در برنامه درسی دوره یکی از دروس اختیاری از دروس مهندسی صنایع می باشد که می تواند دانشجویان را با مفاهیم بازاریابی آشنا کند.
2 هدف کلی آشنایی دانشجویان با اصول بازاریابی و ارائه مطالب و محتوا برای ایجاد یک طرح بازاریابی کسب و کار کوچک
3 شایستگی های پایه درک مفاهیم ابتدایی در خصوص محصول، خدمت، تبلیغ، بازار، توزیع و سایر مفاهیم اصولی بازاریابی
4 اهداف یادگیری آشنایی با اصول کلی بازارایابی توانمندسازی دانشجویان برای ایجاد یک تفکر استراتژیک در کسب و کارهایی که مشغول به کار خواهند شد.
5 روش تدریس ارائه محتوی و بحث و بررسی از طریق شرکت دادن دانشجویان در بحث های مختلف
6 وظایف دانشجو حضور در کلاس - شرکت در بحث های کلاس - انجام پروژه درسی - انجام تکالیف - حضور در جلسات امتحان
7 منبع فلیپ کاتلر، گری آرمسترانگ، بهمن فروزنده (مترجم)، اصول بازاریابی، انتشارات آموخته آلن دیپ، فواد معصومی (مترجم)، طرح بازاریابی برای کسب و کارهای کوچک، انتشارات آریاناقلم
8 مواد و امکانات آموزشی ویدئو پروژکتور - وایت برد - ماژیک - کامپیوتر -
9 نحوه ارزشیابی پروژه درسی کوئیز و تکلیف امتحان پایان ترم