| 1 |
جایگاه درس در برنامه درسی دوره |
دروس اختصاصی دوره دکتری عمومی دامپزشکی |
| 2 |
هدف کلی |
آشنایی دانشجویان دامپزشکی با بیماریهای مهم مشترک بین انسان و حیوان |
| 3 |
شایستگی های پایه |
گذراندن دروس ویروس شناسی، انگل شناسی و باکتری شناسی |
| 4 |
اهداف یادگیری |
اطلاع در خصوص بیماریهای مهم قابل انتقال بین انسان و حیوان |
| 5 |
اهداف یادگیری |
اتیولوژی، بیماریزایی، علائم بالینی و روش های انتقال و پیشگیری بیماریهای مهم مشترک ویروسی |
| 6 |
اهداف یادگیری |
اتیولوژی، بیماریزایی، علائم بالینی و روش های انتقال و پیشگیری بیماریهای مهم مشترک باکتریایی |
| 7 |
اهداف یادگیری |
اتیولوژی، بیماریزایی، علائم بالینی و روش های انتقال و پیشگیری بیماریهای مهم مشترک باکتریایی |
| 8 |
اهداف یادگیری |
اتیولوژی، بیماریزایی، علائم بالینی و روش های انتقال و پیشگیری بیماریهای مهم مشترک باکتریایی |
| 9 |
اهداف یادگیری |
اتیولوژی، بیماریزایی، علائم بالینی و روش های انتقال و پیشگیری بیماریهای مهم مشترک باکتریایی |
| 10 |
اهداف یادگیری |
اتیولوژی، بیماریزایی، علائم بالینی و روش های انتقال و پیشگیری بیماریهای مهم مشترک انگلی |
| 11 |
اهداف یادگیری |
اتیولوژی، بیماریزایی، علائم بالینی و روش های انتقال و پیشگیری بیماریهای مهم مشترک انگلی |
| 12 |
اهداف یادگیری |
اتیولوژی، بیماریزایی، علائم بالینی و روش های انتقال و پیشگیری بیماریهای مهم مشترک قارچی |
| 13 |
روش تدریس |
تئوری با استفاده اسلایدهای آموزشی |
| 14 |
روش تدریس |
تئوری با استفاده اسلایدهای آموزشی |
| 15 |
روش تدریس |
تئوری با استفاده از اسلایدهای آموزشی |
| 16 |
روش تدریس |
تئوری با استفاده اسلایدهای آموزشی |
| 17 |
روش تدریس |
تئوری با استفاده اسلایدهای آموزشی |
| 18 |
روش تدریس |
تئوری با استفاده اسلایدهای آموزشی |
| 19 |
روش تدریس |
تئوری با استفاده اسلایدهای آموزشی |
| 20 |
روش تدریس |
تئوری با استفاده اسلایدهای آموزشی |
| 21 |
روش تدریس |
تئوری با استفاده اسلایدهای آموزشی |
| 22 |
وظایف دانشجو |
مطالعه درباره دروس تدریس شدهبه منظور توانایی در شناسایی بیماریها و کمک به بهداشت جامعه |
| 23 |
وظایف دانشجو |
مطالعه درباره دروس تدریس شده به منظور توانایی در شناسایی بیماریها و کمک به بهداشت جامعه |
| 24 |
وظایف دانشجو |
مطالعه درباره دروس تدریس شده به منظور توانایی در شناسایی بیماریها و کمک به بهداشت جامعه |
| 25 |
وظایف دانشجو |
مطالعه درباره دروس تدریس شدهبه منظور توانایی در شناسایی بیماریها و کمک به بهداشت جامعه |
| 26 |
وظایف دانشجو |
مطالعه درباره دروس تدریس شده به منظور توانایی در شناسایی بیماریها و کمک به بهداشت جامعه |
| 27 |
وظایف دانشجو |
مطالعه درباره دروس تدریس شده به منظور توانایی در شناسایی بیماریها و کمک به بهداشت جامعه |
| 28 |
وظایف دانشجو |
مطالعه درباره دروس تدریس شده به منظور توانایی در شناسایی بیماریها و کمک به بهداشت جامعه |
| 29 |
وظایف دانشجو |
مطالعه درباره دروس تدریس شده به منظور توانایی در شناسایی بیماریها و کمک به بهداشت جامعه |
| 30 |
وظایف دانشجو |
مطالعه درباره دروس تدریس شده به منظور توانایی در شناسایی بیماریها و کمک به بهداشت جامعه |
| 31 |
منبع |
|
| 32 |
مواد و امکانات آموزشی |
اسلایدهای آموزشی |
| 33 |
مواد و امکانات آموزشی |
اسلایدهای آموزشی |
| 34 |
مواد و امکانات آموزشی |
اسلایدهای آموزشی |
| 35 |
مواد و امکانات آموزشی |
اسلایدهای آموزشی |
| 36 |
مواد و امکانات آموزشی |
اسلایدهای آموزشی |
| 37 |
مواد و امکانات آموزشی |
اسلایدهای آموزشی |
| 38 |
مواد و امکانات آموزشی |
اسلایدهای آموزشی |
| 39 |
مواد و امکانات آموزشی |
اسلایدهای آموزشی |
| 40 |
مواد و امکانات آموزشی |
اسلایدهای آموزشی |
| 41 |
نحوه ارزشیابی |
امتحان پایان ترم و ارزیابی های جلسه ای |
| 42 |
نحوه ارزشیابی |
امتحان پایان ترم و ارزیابی های جلسه ای |
| 43 |
نحوه ارزشیابی |
امتحان پایان ترم و ارزیابی های جلسه ای |
| 44 |
نحوه ارزشیابی |
امتحان پایان ترم و ارزیابی های جلسه ای |
| 45 |
نحوه ارزشیابی |
امتحان پایان ترم و ارزیابی های جلسه ای |
| 46 |
نحوه ارزشیابی |
امتحان پایان ترم و ارزیابی های جلسه ای |
| 47 |
نحوه ارزشیابی |
امتحان پایان ترم و ارزیابی های جلسه ای |
| 48 |
نحوه ارزشیابی |
امتحان پایان ترم و ارزیابی های جلسه ای |
| 49 |
نحوه ارزشیابی |
امتحان پایان ترم و ارزیابی های جلسه ای |
| 50 |
فایل |
Pdf File |
| 51 |
اهداف یادگیری |
اتیولوژی، بیماریزایی، علائم بالینی و روش های انتقال و پیشگیری بیماریهای مهم مشترک باکتریایی |