طرح درس (براساس سرفصل)

طرح درس (براساس سرفصل)
# عنوان توضیحات
1 جایگاه درس در برنامه درسی دوره از دروس تخصصی اختیاری است.
2 هدف کلی ایجاد توانائی برای مدل کردن سیستم هابا اندازگیری ورودی و خروجی
3 شایستگی های پایه آشنائی با روش های ریاضی مدل کردن سیستمهای پیوسته و گسسته
4 اهداف یادگیری توانائی شناسائی سیستماعم از خطی و غیرخطی
5 روش تدریس استفاده از سخنرانی و پاورپونت
6 وظایف دانشجو 1- شرکت فعال در کلاس درس شامل حضور و پاسخ به سوالات 2- حل تمارین تعیین شده در زمان مقرر 3- شرکت در امتحان نیمسال و پایانی 4- مطالعه و ارائه 5 مقاله جدید در زمینه درس
7 منبع 1- کتاب تالیفی خودم 2- System Identification, Theory for the User Lennart Ljung, Second Edition Prentice Hall 1999 3- System Identification, Torsten Soderstrom, Prentice Hall 1989 4- System IdentificationTOOLBOX For Use with MAILAB The MathWorks, Inc. 1992 Advance Process Identification and Control Enson Ikonen & Kaddour Najim,Marcer Dekker 2002 5- شناسائی سیستم، دکتر مهدی کراری، دانشگاه صنعتی امیرکبیر، 1388 6- مقالات و سایر کتب
8 مواد و امکانات آموزشی 1- کلاسهای وبینار 2- اتاق اختصاصی در وی روم 3- استفاده ار وی یو 3- شبکه های اجتماعی واتس اپ و سروش
9 نحوه ارزشیابی 1- مطالعه 5مقاله با ارائه وبیناری، کتبی و حضور در ارائه دیگران 5نمره 2- تمرینها: تحویل تا پایان فصل بعد 5نمره 3- حضور فعال در کلاس 3نمره 4- امتحان شفاهی 5نمره طبق زمانبدی در ( 16و 18آبان) 5نمره 5- پایان نیمسال 5نمره