1 |
جایگاه درس در برنامه درسی دوره |
از دروس تخصصی اختیاری است. |
2 |
هدف کلی |
ایجاد توانائی برای مدل کردن سیستم هابا اندازگیری ورودی و خروجی |
3 |
شایستگی های پایه |
آشنائی با روش های ریاضی مدل کردن سیستمهای پیوسته و گسسته |
4 |
اهداف یادگیری |
توانائی شناسائی سیستماعم از خطی و غیرخطی |
5 |
روش تدریس |
استفاده از سخنرانی و پاورپونت |
6 |
وظایف دانشجو |
1- شرکت فعال در کلاس درس شامل حضور و پاسخ به سوالات
2- حل تمارین تعیین شده در زمان مقرر
3- شرکت در امتحان نیمسال و پایانی
4- مطالعه و ارائه 5 مقاله جدید در زمینه درس |
7 |
منبع |
1- کتاب تالیفی خودم
2- System Identification, Theory for the User
Lennart Ljung, Second Edition Prentice Hall 1999
3- System Identification, Torsten Soderstrom, Prentice Hall
1989
4- System IdentificationTOOLBOX For Use with
MAILAB The MathWorks, Inc. 1992
Advance Process Identification and Control
Enson Ikonen & Kaddour Najim,Marcer Dekker 2002
5- شناسائی سیستم، دکتر مهدی کراری، دانشگاه صنعتی امیرکبیر، 1388
6- مقالات و سایر کتب |
8 |
مواد و امکانات آموزشی |
1- کلاسهای وبینار
2- اتاق اختصاصی در وی روم
3- استفاده ار وی یو
3- شبکه های اجتماعی واتس اپ و سروش |
9 |
نحوه ارزشیابی |
1- مطالعه 5مقاله با ارائه وبیناری، کتبی و حضور در ارائه دیگران 5نمره
2- تمرینها: تحویل تا پایان فصل بعد 5نمره
3- حضور فعال در کلاس 3نمره
4- امتحان شفاهی 5نمره
طبق زمانبدی در ( 16و 18آبان) 5نمره
5- پایان نیمسال 5نمره |