طرح درس (براساس سرفصل)

طرح درس (براساس سرفصل)
# عنوان توضیحات
1 جایگاه درس در برنامه درسی دوره این درس در دوره کارشناسی ارشد گرایش آب و سازه های هیدرولیکی تدریس میشود
2 هدف کلی آشنایی دانشجویان با جریان رسوب در رودخانه های طبیعی و کانالهای آبیاری-طرح کانالهای پایدار
3 اهداف یادگیری آشنایی با محاسبات جریان های غلیظ
4 اهداف یادگیری آشنایی با انتقال رسوب- رسوبگذاری و فرسایش در فرآیندهای رودخانه ای
5 اهداف یادگیری توزیع لگاریتمی در عمق
6 اهداف یادگیری خواص آب و ذرات رسوبی - توزیع دانه بندی
7 اهداف یادگیری چگونگی حرکت ذرات رسوب
8 اهداف یادگیری طراحی کانالهای پایدار به فرسایش
9 اهداف یادگیری طراحی کانالهای لایی و مصالح ریز دانه
10 اهداف یادگیری طراحی کانالهای لایی و مصالح ریز دانه
11 اهداف یادگیری انواع اشکال بستر
12 اهداف یادگیری محاسبات مقاومت به جریان با ملاحظه شکل بستر
13 اهداف یادگیری انتقال بار بستر و فرمولهای مربوطه
14 اهداف یادگیری انتقال بار بستر و فرمولهای مربوطه- روش انیشتن
15 اهداف یادگیری انتقال ذرات رسوبی معلق- روش لین
16 اهداف یادگیری انتقال ذرات رسوبی معلق- روش انیشتن
17 اهداف یادگیری ظرفیت انتقال رسوب-
18 اهداف یادگیری رسوبگذاری و فرسایش دراز مدت
19 اهداف یادگیری رسوبگذاری و فرسایش دراز مدت
20 اهداف یادگیری فرسایش موضعی در پایه پلها
21 اهداف یادگیری فرسایش موضعی در پایین دست سازه های هیدرولیکی
22 اهداف یادگیری تئوری جریان در خمها
23 اهداف یادگیری فرسایش در خمها
24 اهداف یادگیری فرسایش در حوزه آبریز معادله عمومی فرسایش خاک
25 اهداف یادگیری فرسایش در حوزه آبریز معادله عمومی فرسایش خاک
26 اهداف یادگیری رسوبگذاری در مخازن آبی
27 اهداف یادگیری مطالعه و آشنایی با جریان های غلیظ
28 منبع هیدرولیک انتقال رسوب -دکتر محمود شفاعی بجستان
29 نحوه ارزشیابی سی درصد میانترم- شصت در صد آخر ترم- ده درصد پروژه