| 1 |
منبع |
جهان، م. و نصیری محلاتی، م. 1391. حاصلخیزی خاک و کودهای بیولوژیک (رهیافتی اگرواکولوژیک). انتشارات دانشگاه فردوسی مشهد. |
| 2 |
جایگاه درس در برنامه درسی دوره |
تخصصی گرایش |
| 3 |
هدف کلی |
رهیافتی سیستمیک به بوم نظام خاک شامل ترکیب، ساختار و کارکرد آن |
| 4 |
شایستگی های پایه |
آشنایی با اصول و مبانیاکولوژی، خاکشناسی، زراعت، شیمی، بیوشیمی و فیزیک |
| 5 |
اهداف یادگیری |
تغییر نگرش به خاک از نگاه صرف به عنوان مخزن تزریق نهاده به موجودی زنده و پویا، در جهت افزایش بهره وری و مدیریت پایدار آن و نه صرفا حاصلخیزی کوتاه مدت |
| 6 |
روش تدریس |
ارائه پرزنتیشن توسط مدرس و مشارکت فعال دانشجویان |
| 7 |
وظایف دانشجو |
پیگیری مباحث مطروحه و مشارکت فعال در کلاس |
| 8 |
مواد و امکانات آموزشی |
رایانه، ویدئو پروژکتور، مجلات و کتب تخصصی |
| 9 |
نحوه ارزشیابی |
حضور مستمر و فعال در کلاس، آزمون میان و پایان ترم |
| 10 |
جایگاه درس در برنامه درسی دوره |
تخصصی گرایش |
| 11 |
هدف کلی |
رهیافتی سیستمیک به بوم نظام خاک شامل ترکیب، ساختار و کارکرد آن |
| 12 |
شایستگی های پایه |
آشنایی با اصول و مبانیاکولوژی، خاکشناسی، زراعت، شیمی، بیوشیمی و فیزیک |
| 13 |
اهداف یادگیری |
تغییر نگرش به خاک از نگاه صرف به عنوان مخزن تزریق نهاده به موجودی زنده و پویا، در جهت افزایش بهره وری و مدیریت پایدار آن و نه صرفا حاصلخیزی کوتاه مدت |
| 14 |
روش تدریس |
ارائه پرزنتیشن توسط مدرس و مشارکت فعال دانشجویان |
| 15 |
وظایف دانشجو |
پیگیری مباحث مطروحه و مشارکت فعال در کلاس |
| 16 |
منبع |
جهان، م. و نصیری محلاتی، م. 1391. حاصلخیزی خاک و کودهای بیولوژیک (رهیافتی اگرواکولوژیک). انتشارات دانشگاه فردوسی مشهد. |
| 17 |
مواد و امکانات آموزشی |
رایانه، ویدئو پروژکتور، مجلات و کتب تخصصی |
| 18 |
نحوه ارزشیابی |
حضور مستمر و فعال در کلاس، آزمون میان و پایان ترم |
| 19 |
فایل |
Pdf File |