1 |
جایگاه درس در برنامه درسی دوره |
این درس یکی از دروس اصلی رشته ی ریاضی محض و مشترک در تمام گرایشها و ضروری در رشتهی ریاضی کاربردی است که به دلیل کاربرهای فراوانی که در مهندسی دارد در دانشکده ی مهندسی و در گروه برق عم ارایه می شود. |
2 |
هدف کلی |
هدف کلی در این درس اشنایی دانشجویا با نظریه ی انداره، انتگرالگیری لبگ و مفاهیم مقدماتی آنالیز تابعی است |
3 |
شایستگی های پایه |
دانشجو باید از مفاهیم مقدماتی آنالیز، آنالیز 1 و توپولوژی به خوبی اطلاع داشته باشد |
4 |
روش تدریس |
شیوه ی معمول استفاده از گچ و تخته، نگاه مسئله محور، استفاده از دستیار آموزشی به منظور ارزیابی ها |
5 |
وظایف دانشجو |
دانشجو موظف است ضمن شزپرکت فعالانه در مباحث کلاسی و آموختن مفاهیم ارائه شده، مسایل داده شده را حل کند و در آزمونها حد نصاب لازم را بیاورد. ارائه ی قسمتهایی از درس به صورت سمینار به دانشجویان واگذار می شود |
6 |
منبع |
منابع انگلیسی و به شرح زیر هستند
1- G.B. Folland, Real Analysis..., John Wiley, 1999.
2-W. Rudin, Real and Complex Analysis,McGraw-Hill, 1970
3- Dietmar A. Salamon, MEASURE AND INTEGRATION, ETH Zurich, 2015
4-G. deBarra, Measur Theory and Integration, Ellis, 1981
5. |
7 |
مواد و امکانات آموزشی |
گچ و تخته |
8 |
نحوه ارزشیابی |
حل مسئله، کلاس حل تمرین، 2 میان ترم، و آزمون پایانی |