طرح درس (براساس سرفصل)

طرح درس (براساس سرفصل)
# عنوان توضیحات
1 جایگاه درس در برنامه درسی دوره این درس یکی از دروس اصلی رشته ی ریاضی محض و مشترک در تمام گرایشها و ضروری در رشتهی ریاضی کاربردی است که به دلیل کاربرهای فراوانی که در مهندسی دارد در دانشکده ی مهندسی و در گروه برق عم ارایه می شود.
2 هدف کلی هدف کلی در این درس اشنایی دانشجویا با نظریه ی انداره، انتگرالگیری لبگ و مفاهیم مقدماتی آنالیز تابعی است
3 شایستگی های پایه دانشجو باید از مفاهیم مقدماتی آنالیز، آنالیز 1 و توپولوژی به خوبی اطلاع داشته باشد
4 روش تدریس شیوه ی معمول استفاده از گچ و تخته، نگاه مسئله محور، استفاده از دستیار آموزشی به منظور ارزیابی ها
5 وظایف دانشجو دانشجو موظف است ضمن شزپرکت فعالانه در مباحث کلاسی و آموختن مفاهیم ارائه شده، مسایل داده شده را حل کند و در آزمونها حد نصاب لازم را بیاورد. ارائه ی قسمتهایی از درس به صورت سمینار به دانشجویان واگذار می شود
6 منبع منابع انگلیسی و به شرح زیر هستند 1- G.B. Folland, Real Analysis..., John Wiley, 1999. 2-W. Rudin, Real and Complex Analysis,McGraw-Hill, 1970 3- Dietmar A. Salamon, MEASURE AND INTEGRATION, ETH Zurich, 2015 4-G. deBarra, Measur Theory and Integration, Ellis, 1981 5.
7 مواد و امکانات آموزشی گچ و تخته
8 نحوه ارزشیابی حل مسئله، کلاس حل تمرین، 2 میان ترم، و آزمون پایانی