1 |
جایگاه درس در برنامه درسی دوره |
پایه- نظری |
2 |
هدف کلی |
آشنایی با مخاطرات محیطی و تأثیر آنها بر نابه سامانی فضای جغرافیایی |
3 |
شایستگی های پایه |
آشنایی با جغرافیا و چارچوب های پایه ای در جغرافیای طبیعی و انسانی |
4 |
اهداف یادگیری |
شناخت فضای جغرافیایی و عوامل موثر بر نابه سامانی آن، تلاش جهت افزایش روند ساماندهی فضاهای جغرافیایی |
5 |
روش تدریس |
تدریس درس حاضر به صورت مشترک با استاد جغرافیای طبیعی است. در این درس از روش مشارکتی و بحث استفاده می شود |
6 |
وظایف دانشجو |
مطالعه قبل ورود به کلاس، آماده کردن مباحث جلسات قبل، ورود و مشارکت در بحث های کلاس،جمع اوری داده های مرتبط با هر بخش |
7 |
منبع |
مخاطرات انسانی،(1395). محسن جان پرور و اکرم تقی زاده ساروکلایی، تهران انتشارات انتخاب
مقالات مرتبط |
8 |
مواد و امکانات آموزشی |
کتاب و مقالات، پاور، کلیپ و تصویر |
9 |
نحوه ارزشیابی |
از 20 نمره کلاس با توجه به درس مشترک برای هر استاد ده نمره در نظر گرفته شده است. ده نمره بخش مخاطرات انسانی به صورت ذیل است:
2 نمره مشارکت در کلاس و فعالیت کلاسی، 1 نمره امادگی مباحث جلسات قبل و 7 نمره پایان ترم |
10 |
فایل |
Pdf File |